Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettridklubbar-sökes
Läst 47 ggr
isidora_sweetbird10
0

Söker klubb!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!!

Jag söker en lite större kadrilj/dressyr klubb. Min dröm är ifall klubbens klubbhäst är percheron, friser gen 2 eller nordsvensk. Har ont om sc och kan inte köpa sc så vill liksom inte köpa hästar jag inte vill ha. Mer info hittar ni om mig på min insta. @Isidora_Sweetbird10. Men kan ta lite kort om mig själv: Jag är en pratsam person som älskar dressyr och sso. Men ima att dygnet bara har 24 timmar hinner jag inte med så mycket sso p.g.a att jag har hästar irl. Är en erfaren sso spelare som kan ta skämt och säger både barnsliga och största skämt så hälst en klubb som kan ta emot min humor. Ksk där majoriteten av medlemmarna är 12+ åtminstonde. Vild förslag skriv nedan namn på klubben, kanske kort info, klubbhäst och hur jag ska ansöka.

//Isidora Sweetbird

• Redigerat 2023-01-16 23:26 av Herveaux
Katie Rainwild
0

Jag skulle föreslå klubben jag är med i, Air Mules! Vi är en stor och hyfsat känd klubb med Paso Finon som klubbhäst, dock är det inget krav att ha varken klubboutfit eller häst.

Vi har ett flera olika tävlingslag däribland kadrilj. Under veckan efter att du gått med måste du delta på två event, men sedan kommer du när du kan!

Dessutom har vi frivilliga event då du inte behöver spela sso utan bara kan delta i samtal på Discord i en timme för att få närvaropoäng! Det är lite olika ålderskillnad, allt mellan 13 till 30+! Men vi har ändå superkul med varann❤️

Ansök på våran hemsida om du skulle vara intresserad!🫶🏻