Aktiv svensk server?
Är just nu på Air Star och den känns verkligen helt död, oavsett tid på dygnet eller dag på veckan. Vilka servrar är mer aktiva? Folk som pratar i global, är ute i världen, har aktiva klubbar etc.
Samt om det finns någon aktiv sso discord som är öppen :)
Tack på förhand!
Fluffy, fast den är ju stängd just nu. Annars tycker jag det är en hel del aktivitet på de andra, men kanske främst Ice Cream Jungle eller Icy Volcano. Lite svårt att säga, då jag själv inte spelar så aktivt på andra än Fluffy 😅
Kör på Ice Cream Jungle sen kanske 1-2 år tillbaka. Ser andra spelare jämt (på alla möjliga platser) o verkar pågå endel i chatten. Brukar inte interagera så mycket med andra men tycker den känns väldigt aktiv. Hade nog hellre hängt på en mer inaktiv men bytte för att spela med en kompis o fick sedan en annan kompis att byta. Så känns lite dumt att själv byta igen nu
Ice Cream Jungle har ganska mycket rörelse under hela dagen men kanske mest på kvällarna. Jag kör mitt eget race så jag har ingen kontakt med någon annan. Mitt andra konto är på Avocado Island och där är det väldigt lugnt.
#0: spelar på ice cream jungle. Den mest aktiva servern som är öppen just nu (enligt mig.) Blandad ålder och level på spelare. Mycket rollspel och måttligt mycket klubbar. Ser ofta samma spelare runt i servern.