Horses-frĂ„ga!! đŽ
Jag ladda ner SSH igĂ„r, men raderade det nĂ€stan direkt. Varför? Jo, det har gjorts vissa uppdateringar sedan jag spelade sist. Nu finns det visst en HUMĂRMĂTARE sĂ„ att man mĂ„ste spela varje dag för annars gĂ„r mĂ€taren ner. Och dĂ„ kĂ€nner man sig sĂ„ taskig mot hĂ€starna Ă€ven om det bara Ă€r ett spel. GĂ„r det att Ă€ndra i instĂ€llningarna? För jag tycker att det ska vara ett kul spel Ă€ven om man bara kör en gĂ„ng i mĂ„naden. Skulle kanske spela varje dag Ă€ndĂ„, men kĂ€nns inte bra under press. đ«
- Redigerat 2023-03-28 09:38 av Herveaux
Den har i sig alltid funnits bara att man nu ser den lĂ€ttare utan att inspektera sin hĂ€st. Spellogiken i sig har alltsĂ„ inte Ă€ndras och det gĂ„r inte heller att stĂ€nga av. Har funnits i VĂLDIGT mĂ„nga Ă„r men först för ett tag sedan fĂ„tt en ny layout.
TÀnk pÄ att det Àr ett spel och inte riktiga djur. Dessutom tar de ingen skada av att inte skötas om.
#1: har du rĂ€tt i. Ska inte bry mig. Tack sĂ„ mycket! đ
Den har, som sagt, ingen betydelse och man kan helt strunta i den det gör jag :P pga en del andra buggar som SSO inte riktigt lyckats fixa Àn pÄ mitt konto trots flertalet kontakter med dem sÄ spelar jag i princip aldrig Horses lÀngre om det nu inte skulle dyka upp en hÀst med pÀls jag verkligen vill ha.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#3: okđ
Tack!