På gång i Jorvik 3 - 31 maj
Vi har massor av otroligt innehåll på gång till er under nästkommande fem veckor. Ta en smygtitt på alla spännande saker som är på väg till Jorvik!
Working Equitation i Dundull och uppdatering från skönhetssalongerna
3 maj
★ Luis från Jorvik Rangers vill träna fler än bara sina rangervänner. Hans Working Equitation-tävling i Dundulls paddock är en utmärkt träning innan du ger dig ut i Mistfalls vildmark. För att förbereda dig inför vår uppdaterade karaktär kan du byta utseende i alla skönhetssalonger i hela Jorvik! I salongen kan du dessutom se vilka frisyrer och vilket smink du redan har. Rotering av magiska hästar är tillbaka: Ayla och Umbra är tillbaka under fyra veckor.
Pintoaraberna är här för att stanna
10 maj
★ Vad får du om du korsar ett arabiskt fullblod och en painthäst? Med omsorgsfull avel för att inte tappa arabens utseende men lägga till de vackra skäckfärgerna så får du fram en pintoarab! Därefter kommer två underbara variationer på morganhästen. Våren är definitivt här och det betyder att pastellfärger är inne igen! Fem nya outfits med westernutrustning som vardera innehåller två olika träns och schabrak som kan matchas efter din smak eller för att tillfredsställa dina hästars önskemål.
Storm över Djävulsklyftan
17 maj
★ Ödesryttare – det är dags att hitta våra borttappade vänner! Följ med Lisa och Linda på ett äventyr genom portalen i Fort Marias bibliotek. Kommer den leda till Anne, Alex, Mrs. Holdsworth och Vala-häxan? Välj din mest äventyrslystna häst och den outfit som får dig att känna dig som en hjälte och möt Lisa på Starshine Ranch.När du kommer tillbaka från dina storslagna äventyr kommer Basaren vara tillbaka i Moorland under tre veckor!
Hästutveckling
24 maj
★ Det är dags att knyta ett starkare band till dina hästar. Det finns flera sätt att tjäna häst-XP och under tiden som du och din häst lär känna varandra bättre kommer du att kunna låsa upp färdigheter och förmågor. Dessutom kommer två eftertraktade funktioner att vara tillgängliga. Kalla in din häst och följ! I denna lansering av hästutveckling kommer mycket av vår grafik få ett helt nytt utseende. Detta gör att vi kan ta hästutvecklingen vidare. Vi är inte klara än!
Kom i westernstämning med de nya Jorvikshästarna
31 maj
★ Guillermo är tillbaka på Starshine Ranch med en ny westerntävling i stora paddocken. Så masa dig över med din quarterhäst, morganhäst eller pintoarab och visa upp dina skills i westernridning. Yeeehaaw!Rotering av magiska hästar: Faramawr och Aldrach kommer tillbaka under fyra veckor.
// Harley
#0: oh vad spännande!
#1: Verkligen! 😍
Nya huvuduppdragen kommer på min födelsedag så det blir en extra bonus. 😄 Att få se en skymt av Djävulsklyftan har stått på önskelistan länge så jag hoppas den önskan uppfylls.
Funktionen att kunna kalla in hästen har jag också önskat länge, yay!
Ska blir roligt att se hur Hästutvecklingen ser ut och vad man "låser upp" vid varje level. Fler sätt att samla häst-XP än bara genom att tävla kommer helt klart som en frisk fläkt i levlingen.
// Harley
#2: Jag har också önskat den funktionen ! :)
Oh vilken bra födelsedags present, jag hoppas att det inte ändras för mycket bara, man vill ju liksom ha kvar "andan" i spelet eller vad man ska beskriva det som.