Irriterande i Star Stable?
Har ni nånsin varit med om något riktigt irriterande i Star Stable?
J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.
Jag slösade din tid!
- Redigerat 2023-06-03 14:06 av Herveaux
Jag var ensam på ett championat imorse men sen åkte jag in i en kontroll från fel håll…
J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.
Jag slösade din tid!
En gång när jag körde moorlands championat så galopperade jag genom en kontroll men det var en bugg så kontrollen försvann inte…. Kom sist..
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!
Förut när bussen till Gallerian och Jorvik City hade en "tidtabell" så var jag expert på att precis missa den så jag fick stå och vänta i 5min på nästa.
När det är event eller nya uppdrag där alla ska prata med en och samma NPC kan jag bli knäpp på att det alltid är någon som ska parkera hästen tvärs över den stackars NPC:n så det blir hopplöst att klicka på hen.
När jag glad i hågen skulle iväg till New Hillcrest för att köpa mitt engelska fullblod Falcon så upptäckte jag när jag kom fram att det saknades 20 SC… Tur i oturen så var det här på en torsdag eller fredag så veckopengen var inte långt borta men det vart ändå väldigt snopet.
Hm, vad mer…? Oh! När jag var ute på arkeologirunda i Dinodalen lyckades jag allt för ofta ramla ner någonstans och fastna så illa att jag behövde ringa efter upphämtning för att komma loss.
// Harley
#3: Åh, vad mysigt med en tidtabell! Fast otroligt störande också.
Jag slösade din tid!
Jaoe
Ett exempel:
När man har EN starcoin förlite och den magiska hästen försvinner på onsdag….
Tjena^^
När man har det där uppdraget, som är jättejobbigt men som man måste göra för att komma vidare i huvuduppdragen…
Jag slösade din tid!
- När man fastar och inte kan komma loss.
- När det enda tillgängliga huvuduppdraget är på typ det ända stället jag inte kan komma till.
- Den där gången när jag skulle hämta ett brev eller paket eller så, jag letade ihjäl mig vid den stora röda brevlådan men där fanns inget, och till slut gav jag upp. Någon månad senare försökte jag igen, och då upptäckte jag att det stod att jag skulle till poststationen i Silvergladebyn, INTE brevlådan.
- Jag har för mig att jag någon gång kommit några sekunder försent till ett championat så att jag inte hann vara med.
- Att vissa NPCer knappt kan göra något själva, man måste hjälpa dom med minsta lilla sak. Typ ge dom något som ligger en meter bort.
När spelet säger att ett champ redan startat fast det va 8 sekunder kvar…
Just nu molnriket får huvudvärk av att det är så färglöst och har inte hittat mer färger än gul och grön TROTS att jag har kollat på alla guider, vet inte om det är en bugg eller nått, men håller mig borta från molnriket
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#9: Och jag som nästan inte ville hitta färgerna för jag tyckte det var så skönt att allt var svart-vitt 😆
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#9: Vad händer när du försöker göra något av uppdragen/tävlingarna som ger ett färgfragment?
// Harley
#11 som sagt fått den gröna och den gula, resten fåe jag inte,oavsett vad jag gör, har tom testat ominstallera spelet
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#12: Jo, men jag frågar vad som händer när du försöker göra uppdragen?
Tex, gråtande molnet nere på Jorvik, kan du inte se det? Kan du inte prata med det? Kan du göra uppdraget men inte slutföra? Kan du slutföra men får inget fragment? osv.
Vill gärna försöka hjälpa men då behöver jag mer info.
// Harley