Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 154 ggr
Herveaux
0

Imorgon är det dags!

Imorgon kommer den första veckouppdateringen på en tisdag och med den lanseras de nya spelarkaraktärerna. 🥳

Om ni vill passa på att fota av era spelkaraktärer som de ser ut nu så har ni idag på er. Imorgon bitti stängs servrarna ner för uppdateringen.

Är ni taggade? Är ni nervösa? Är ni ledsna?

// Harley

HorseFriendForever
0

Jag är lite allt på en gång, för jag vill att de uppdaterar karaktärerna men samtidigt vill jag inte det.

// Wilhelmina <3

Scorpio97
0

Mest nyfiken/taggad :)

Vid uppdateringarna av ödesryttarna, Fripp och liknande kändes det lite sorgset också, deras gamla utseende är så nostalgiskt för mig. Men jag har inte samma relation till huvudkaraktären utseende faktiskt. Även om det kommer kännas ovant att se henne med annat utseende.

//Jessie

Maleficum
1

Är lite nervös för att inte riktigt bli helt nöjd med vad man väljer och sen inte kunna ändra (utan att behöva betala för det :P).

Tycker någon hade en bra ide med att de skulle tillåta att man fick ändra karaktärerna flera gånger gratis första veckan så man kan få testa sig runt lite med de olika formerna och varianterna innan man bestämmer sig.

Kommer troligen börja fixa karaktärerna på mina extrakonton innan jag gör det på huvudkontot bara så jag kan testa några av formerna (och se hur de ser ut på olika hästar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Lilium]
0

#0: känns konstigt. Kommer ju vara jättemycket annorlunda och Anisah har alltid sett ut sådär liksom.. så lite skräckblandad förstjusning samtidigt som det kommer vara lite ledsamt ;)

[Undertaker]
0

Ska bli spännande att se hur det blir. Tror nog det är en förändring åt rätt håll som ger många nya möjligheter.

Maleficum
0

Hoppas bara man får behålla nuvarande frisyr och sånt när man gör om karaktären (så man inte måste börja om helt på nytt).

Herveaux
1

Jag är mest pirrig just nu. Tror det kommer bli riktigt bra men förändringar är ofta lite läskiga, även när man vet att det kommer leda till något positivt.

Var tvungen att rota runt i arkivet hur det var när starthästen uppdaterades 2018(!). Då kunde vi byta färg på startis en gång gratis, sen kostade det star coins. Jag hoppas det blir så att man kan få byta utseende på karaktären ett par gånger gratis nu när det är så många olika valmöjligheter. 😵‍💫🥰

// Harley

Maleficum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#7: Var på den tiden vi hade giraffhals 🤣

• Redigerat 2023-06-19 10:13 av Maleficum
Herveaux
0

#8: Juuust ja! 😂

// Harley

[Lilium]
1

#8: det var de gulligaste 😂

[Undertaker]
0

#8: Jag saknar våra kartong-hästar lite.

Signur123
0

Jag är mest nyfiken, men det kommer bli ovant i början.

Hur länge kommer spelet vara avstängt?

~Linnea~
0

Kommer Star Stable börja med tisdagsuppdateringar istället för onsdagsuppdateringar?

J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.

Jag slösade din tid!

Herveaux
0

#12: Oftast ligger det nere ett par timmar.

#13: Det är bara den här uppdateringen som kommer på en tisdag, sen är det tillbaka på onsdagar igen.

// Harley

[i_love_iller_2]
0

Taggad och lite ledsen, men det blir kul med nya!

~Linnea~
0

#14: Ok vad bra!

J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.

Jag slösade din tid!

Sågspån
0

Väldigt taggad och bara läääääääängtar ihjäl sig!!!!!😝

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!

Maleficum
1

#13: Är enbart denna gång de blir uppdatering på tisdag och det är enbart för att fredag är en röd dag och de vill vara säkra på att ha några dagar på sig att fixa eventuella akuta buggar innan det blir helg.

[Lilium]
0

#11: Samma här.