Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: tankar-och-ideerbildtrÄdcamp-western
LĂ€st 414 ggr
Herveaux
3

đŸ€  Camp Western 2023 đŸ€ 

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sommarens stora event har startat - Camp Western!

Dela med av er av allt som har med Camp Western att göra.
Tankar, idĂ©er, frĂ„gor, förvĂ€ntningar, upptĂ€ckter, upplevelser
 och som alltid; bilder!
Kan aldrig bli för mycket hÀrliga, roliga bilder!

LĂ€s mer om allt roligt som finns att göra pĂ„ Camp Western HÄR.

Dagliga sysslor:
Anslagstavlan, Starshine Ranch
Daglig syssla 1 - 3 sommarpolletter, 1 specialföremÄl
Daglig syssla 2 - 3 sommarpolletter, 1 specialföremÄl
Daglig syssla 3 - 3 sommarpolletter, 1 specialföremÄl

Wesley, Starshine Ranch
Valla hem hÀstarna (4st) - 5 sommarpolletter/hÀst

Beatriz, Starshine Ranch
Longering - upp till 5 sommarpolletter

Utbrytarkistor:
I den hÀr trÄden hjÀlps vi Ät att leta rÀtt pÄ de dagliga utbrytarkistorna:
https://starstable.ifokus.se/discussion/1566098/utbrytarkistor-pa-camp-western-2023

Fler sommarpolletter:
Mary's borttappade djur, Minka och ranchens tÀvlingar ger ocksÄ sommarpolletter.

Minka, Firgrove
Daglig trÀning: Firgroves terrÀngtÀvling - 3 sommarpolletter
Daglig trÀning: Minkas trixiga timmertur - 3 sommarpolletter
Daglig trÀning: Minkas trixiga timmertur (andra hÄllet) - 3 sommarpolletter

Mary, Starshine Ranch
Borttappat djur 1 - 3 sommarpolletter
Borttappat djur 2 - 3 sommarpolletter
Borttappat djur 3 - 3 sommarpolletter
Borttappat djur 4 - 3 sommarpolletter

Anslagstavla, Starshine Ranch
Barrel Race Solo 100 | Utmaning 100 - 3 sommarpolletter | 3 sommarpolletter
Slalom Solo 100 | Utmaning 100 - 3 sommarpolletter | 3 sommarpolletter
HöbalkstÀvling Solo 100 | Utmaning 100 - 3 sommarpolletter | 3 sommarpolletter
Joshs Westernbana Solo 100 | Utmaning 100 - 3 sommarpolletter | 3 sommarpolletter

// Harley

Starstable ifokus - Forum för spelet Starstable Online
  • Redigerat 2023-08-02 08:14 av Herveaux
Signur123
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag blev jagad av tre vargar samtidigt, och plockade temynta pĂ„ vĂ€gen. Tyckte det var en ganska rolig bild, speciellt med buggen som gjorde att jag hade hö i handen. 😆

Jag ÄLSKAR vilddjuren.

Signur123
1

Hur fÄr man tag pÄ dom smÄ kycklingarna? Jag lyckas inte hitta var man kan köpa dom.

HorseFriendForever
0

Är det nĂ„gon som har fĂ„tt ett sĂ„nt dĂ€r sĂ€llsynt dagligt uppdrag? för jag förstĂ„r ite vad det Ă€r

// Wilhelmina <3

Herveaux
0

#3: Det Àr NPC:er som har ett vitt glitter omkring sig.
Jag trÀffade en Ranger som hade tappat bort sin spade, lite senare var det Lisa och Josh som tog en paus i arbetet och ville babbla lite.

// Harley

HorseFriendForever
0

#4: okej, fÄr man nÄgon belöning?

// Wilhelmina <3

Herveaux
0

#5: Jo, det tror jag man fick, minns inte exakt vad just nu bara. 😅

// Harley

Maleficum
0

#4: Ah, sÄ det var det de var, hitta ocksÄ Lisa och Josh (men blev tagen av en varg precis nÀr jag skulle slÄ mig ned vid dem :P) och hitta nÄgon som snacka nÄgot om björngrottan men fattade aldrig vad hon ville man skulle göra.

Undra om det Àr samma som dyker upp samma tider eller om det Àr helt blandat (eller nÄgon form av tidsschema man kan följa).

Tror man fick nÄgra sommarpolletter för det? Kollade inte sÄ noga :P (var mest stressad att hinna spela sÄ mycket som möjligt innan jag blev avbruten av brorsdottern).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
1

Trodde aldrig den hĂ€r dagen skulle komma men jag Ă€r sĂ„ less pĂ„ att höra vargar yla, glĂ€fsa och morra. đŸ˜…đŸ˜”â€đŸ’«
Jag hoppas det kommer uppdrag nÀsta vecka som gör att vargarna blir fÀrre eller att teamet rensar upp lite alt. sÀnker priset pÄ stink-sprayen för just nu Àr det inte roligt att spela i Firgrove nÀr man konstant blir jagad och tuggad pÄ.

// Harley

Marbi
1

HÄller verkligen med. Har bara varit inne en liten stund och Àr redan less. Den dÀr tjuren var inte att leka med heller. Trodde den inte skulle kunna ta sig ut genom stÀngslet men den jagade mig runt stallet.

Herveaux
2

Nytt personligt rekord i hur mĂ„nga vargar jag fick efter mig. 😆

// Harley

• Redigerat 2023-07-07 07:21 av Herveaux
Maleficum
0

#10: Haha! Har ocksÄ haft större mÀngder efter mig (önskar de inte förföljde en sÄ lÄngt, missat massa guld frÄn guldstenar för att guldet försvinner nÀr man kommer fler lÄngt bort efter att ha blivit jagad).

Hoppas verkligen de minskar antalet vargar vid nÀsta uppdatering för har redan börjat ledsna pÄ att spela efter bara tvÄ dagar :(

Att det Àr mÄnga vid varglyan förstÄr jag men för övrigt kan de ju plocka bort en hel del av de ensamma vargarna och behÄlla de smÄ flockarna om tre tex.

Signur123
0

#10: Herregud
! đŸ€Ł

Marbi
0

Jag tycker det rÀcker att man fÄr en enstaka varg efter sig och ibland kan man faktiskt smyga runt dom om man har tur. VÀrst Àr nÀr man ska ta en kista dÀr hela gÀnget uppehÄller sig. Hoppas att dom har fÄtt feedback frÄn mÄnga att det Àr för mycket.

Herveaux
1

#13: SĂ„na stunder tycker jag om, just nĂ€r man lyckas tassa runt en varg eller tvĂ„ helt osedd. 😁
Oh ja, det verkar vara populĂ€rt att hĂ€nga vid bĂ„de kistor och guldstenar om man Ă€r Firgrove-varg
 Gary mĂ„ste vara rikast pĂ„ Jorvik snart med tanke pĂ„ hur mycket spray jag köpt av honom redan. 😆

// Harley

Herveaux
3

Tog en paus frĂ„n vargar och guldletande. TĂ€nkte passa pĂ„ att bada med Harry men
 det fĂ„r nog bli i annat vatten. 😹 Var lĂ€nge sen jag lyckades se hajen i Fort Pinta, men nu var han dĂ€r den rackaren.

// Harley

• Redigerat 2023-07-07 14:30 av Herveaux
Maleficum
0

#13: Är mĂ„nga som skrivit i kommentarerna pĂ„ Insta iaf och gissar mĂ„nga skrivit Ă€ven pĂ„ Facebook och troligen till supporten ocksĂ„ sĂ„ fĂ„r hoppas iaf en del av dem springer till andra breddgrader nĂ€sta vecka.

Marbi
2

Spanar efter vargar.

Signur123
2

Misty fick lite ny western-utrustning.

Herveaux
3

Det Ă€r en fin grĂ€ns mellan att vara modig och dumdristig, helt klart. đŸ˜¶

// Harley

Marbi
2

Jag blev tvungen att köpa det hÀr setet till mig Àven om jag inte Àr en person som gillar gulliga klÀder. Synd bara att min fot dÄ hamnade under stigbygeln efter att ha varit nÀstan pÄ rÀtt plats innan.

xoxoagnes
0

NĂ„gon som kan hjĂ€lpa med och förklara var varglyan Ă€r? Jag har hittat en npc som glittrar vitt och han har tappat sin spade nĂ„gonstans nĂ€ra varglyan men jag hittar den inte 😅

/Agnes (Rosalie Northstone i Starstable)

Marbi
0

HÀr Àr koordinaterna X301 Y179

Marbi
2

Vargarna tog mig nĂ€r jag skulle hĂ€mta hunden sĂ„ jag blev tvungen att rida tillbaka dit och hĂ€mta den men sen ville den inte lĂ€mna mig. SĂ„ nu har jag ett extra husdjur ett tag. 😁

• Redigerat 2023-07-12 08:28 av Marbi
Herveaux
2

#23: Samma hĂ€r! 😄
Hann hÀmta hunden innan vargarna tog mig. Travade glad i hÄgen bort till Mary med hunden tÀtt efter.
"Mary, titta vem jag har hittat! Mary? Maaary?! Mary!! NĂ€nĂ€, slipp dĂ„, vill inte du ta tillbaka hunden fĂ„r den vĂ€l hĂ€nga med mig tills jag re-loggar, jag klagar inte." đŸ„°

// Harley

Marbi
2

Dom Àr sÄ söta ihop.

Maleficum
0

Idag ville min brorsdotter att jag skulle lÀsa nattsaga (mitt under tiden jag satt och spela) sÄ satte min storebror pÄ att samla guldklimpar Ät mig (han har aldrig spelat eller sett mig spela Star Stable tidigare).

Bortsett frÄn att han anvÀnde upp nÀstan hela mitt lager av sprej sÄ lyckades han samla nÀstan hundra guldklimpar (utan att veta att man kunde leta i stenarna ocksÄ och utan att veta hur man hoppar). Inte helt dÄligt.

Herveaux
1

#26: Whoa! LĂ„ter som att du hittat en lovande guldgrĂ€vare. 😄

// Harley

Maleficum
0

#27: Verkligen! Ett bra byte tycker jag ;)

Herveaux
2

HĂ€stnapparen Minna

// Harley

Signur123
0

#29: Men Minna dÄ  đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Maleficum
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Första hönan Àr min! Nu fortsÀtter guldjakten sÄ den andra kan flytta in ocksÄ.

Herveaux
1

#31: Grattis! đŸ„łđŸ„° De Ă€r sĂ„ söta!
PÄ Röda Snörets Stig-stigen och lÀngs stranden brukar jag hitta mycket guld och fÄr hacka och plocka ifred.

// Harley

Signur123
0

Jag har ocksÄ köpt den rödbruna nu, men hade en bugg som gjorde att nÀr hönan sprang bredvid sÄ satt det fortfarande en likadan i sadelvÀskan.
FÄr se om jag orkar samla guld till den vita ocksÄ.

Maleficum
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#32: Har sprungit fram och tillbaka pĂ„ stranden miljoner gĂ„nger idag 😂 Kanske ska testa röda slingan imorgon sĂ„ kan jag ju passa pĂ„ att plocka lite blommor ocksĂ„.

Vargarna Àr vÀldigt sugna pÄ hönan! Men helt plötsligt sÄ flög den upp i sadelvÀskan utan att jag gjorde nÄgot!

TÀnkte att det fÄr bli SnowOrchid som fÄr hÀnga med pÄ guldjakt imorgon men det Àr nÄgon lÄng jÀkel som ridit honom utan min vetskap!

Herveaux
1

#34: Pumpan, BĂ„bban, har hoppat i och ur sadelvĂ€skan pĂ„ eget bevĂ„g lĂ€nge för mig. RĂ€tt som det Ă€r hör man honom tjoa till och sĂ„ Ă€r han nere pĂ„ marken och kutar. 😅

Oj! 😧 Vi fĂ„r sĂ€tta lĂ„s pĂ„ sadelkammaren (och Garderoben för sĂ€kerhets skull) sĂ„ den hĂ€r stiglĂ€der-förlĂ€ngaren fĂ„r hitta pĂ„ annat bus.

// Harley

Maleficum
0

#35: Mina kaniner har levt sina egna liv under lÀngre tid ocksÄ fast oftast hoppar de bara ur vÀskan, mer sÀllan att de hoppar tillbaka.

Det roligaste Ă€r att det i buggfix nyheterna stod att de fixat stigbygelproblemet 😆

Maleficum
0

Idag fick höna tvÄ flytta in!

Herveaux
2

#37: JĂ€drar, vad du har jobbat snabbt! đŸ„ł

PĂ„ tal om höns. Är det bara jag som skulle önska att det kommer en stilig tupp, om vi fĂ„r fler fjĂ€derfĂ€n som husdjur? 😀

// Harley

Maleficum
1

#38: Kommer inte ha sÄ mycket tid att spela de tvÄ nÀstkommande veckorna sÄ ville fÄ hem hönsen sÄ fort som möjligt sÄ har legat i som sjutton med guldsamlandet! Ska bli skönt att imorgon bara leta kistor och göra uppdragen och inte behöva jaga guld (men kommer vÀl samla om jag springer förbi nÄgot sÄ man har till nÀsta Är).

Vill gÀrna ha en tupp till min vÀxande hönsgÄrd! Kanske nÄgon liten kyckling i framtiden ocksÄ.

Marbi
2

Ibland kan man till och med ha tvÄ likadana hönor. :)

Signur123
0

#40: Haha, det har jag haft enda sedan jag skaffade min! đŸ€Ł TvĂ„ för en, som det heter.

(Jag har Ă€ven haft det sĂ„ med alla mina andra husdjur ocksÄ )

• Redigerat 2023-07-19 14:04 av Signur123
FridaCatEagle
0

jag trÀffade en utbrytare som ville jag skulle hitta hennes hacka.. nÄgon som vet vart den Àr? den skulle vara runt firegrove sa hon

FridaCatEagle

Herveaux
0

#42: De uppdragen slumpas sÄ NPC:er och saker de ber om Àr pÄ olika stÀllen för alla.

// Harley

Herveaux
0

Idag Ă€r sista dagen pĂ„ Camp Western sĂ„ kom ihĂ„g att byta ut det ni vill ha frĂ„n butikerna och ge er ut pĂ„ en sista guldrush om ni vill spara till nĂ€sta sommar. đŸ€ 

// Harley