Wildwoods?
Jag undrar hur långt det är kvar tills jag kan komma till Wildwoods, är gillad med Dundull och beundrad med Jorvik Rangers: Mistfallstationen. Och har gjort alla tillgängliga uppdrag i Mistfall, nu finns det inga fler på kartan. Är det något annat uppdrag utanför Mistfall jag måste göra först eller så?
För att låsa upp Wildwoods krävs:
- Vara i minst level 12
- Slutföra uppdraget med Mrs Packard i Firgrove
- Ha låst upp Mistfall
- Slutföra uppdraget i Mistfall vart man hjälper dem att utse en ny rådsman/kvinna
För att låsa upp Wildwoods får man sen ett uppdrag med Alonso i Mistfall.
Om du har uppfyllt kraven här ovanför så borde uppdraget med Alonso dyka upp om du fortsätter med andra gula uppdrag och bygga upp andra rykten.
Uppdragskedjorna är lite som en kastrull med spaghetti så det är svårt att bena ut exakt vilka uppdrag som triggar igång andra.
// Harley
- Redigerat 2023-07-12 17:43 av Herveaux
#1: Tack, jag ska göra uppdrag i Firgrove för att hitta mrs Packard, men dessa vargar envisas med att göra det så otroligt svårt…
Haha… För något år sedan så sparade jag en massa halvfärdiga uppdrag, vilket jag varit rätt sur på mig själv för. Bland dom det med Andy, men det var riktigt passande, för tydligen inkluderade det vargar…
#3: Hihi, så passande. 😀
// Harley
Jag har inga fler uppdrag med mrs Packard nu men det finns fortfarande inga i Mistfall. 🤔
Finns det något uppdrag som låser upp fler uppdrag med mrs Packard, förutom det med Claire och Sophie i Valedale?
#6: Uppdragskedjorna är lite som en kastrull med spaghetti så det är svårt att bena ut exakt vilka uppdrag som triggar igång andra.
// Harley
Det är löst nu. 🙂
#8: Vad kul!
// Harley