Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringhästartävlingar-sso
Läst 51 ggr
Herveaux
1

Veckans Uppdatering - v. 31

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Upp i sadeln! Jorviks hästar är tillbaka!

Hej, StarFam. Guillermo Gadea ger oss ännu en exklusiv tävling på Starshine Ranch!

Jorviks hästar-tävlingen

Om du inte träffat Guillermo tidigare så kan vi introducera dig. Han representerar organisationen Jorviks hästar (förkortat till JH) och kommer till Jorvik för att organisera exklusiva tävlingar. De här tävlingarna ger hästägare möjlighet att visa upp sina fyrbenta vänner för andra entusiaster på Jorvik, några få raser i taget! Under Guillermos senaste besök skapade han en egen tävling för alla mustanger, tennessee walkers och appaloosas.

Den nya westerninspirerade tävlingen är tillfälligt placerad på Starshine Ranch. Den är exklusiv för de nämnda hästarna och deras magiska motsvarigheter. Om du försöker delta i tävlingen på någon annan typ av häst blir du ombedd att lämna och komma tillbaka med en annan.

★ Var hittar jag den?
Starshine Ranch.
★ Hur kommer jag igång?
Presentera dig för Guillermo Gadea.
★ Vad är belöningen?
500 häst-XP.
★ Hur länge stannar den?
Guillermo har planerat så att du kan njuta av tävlingarna i 4 veckor! Försäkra dig om att du provar den innan onsdagsuppdateringen den 30 augusti.
★ Finns det några krav för att få tävla?
Du måste vara en Star Rider och äga någon av de nämnda hästarna från generation 2 och 3 samt ha låst upp Starshine Ranch.

Rotering av magiska hästar

De virvlande haven runt ön Jorvik är fulla av magi och mysterier – och från dessa vatten kom hästarna Sedna och Proteus.

Den guldskimrande hästen är känd som Sedna. Legenden säger att den här lättdistraherade varelsen kunde leda en sjöman till sjunkna skatter – men den kunde också gå vilse eller tappa intresset längs vägen. Sjömännen gav rasen sitt namn efter havets mytologiska mästarinna.

Proteus är en imponerande häst. Legenden säger att den här revirbundna varelsen vaktar sjunkna skatter. Låt dig inte luras av dess taggiga yttre; det här är en älskvärd surpuppa. Sjömännen gav rasen sitt namn efter den mytologiska havsguden som kunde anta många former.

Båda hästarna kan bli dina för 900 Star Coins styck. De stannar kvar på land tills onsdagsuppdateringen den 23 augusti. Du hittar dem hos Gary Goldtooth vid Fort Pintas strand!

Bonusbutik!

Ett nytt föremål finns tillgängligt i Moorlands bonusbutik för alla er som blev Star Rider med engångsbetalning! Nattryttarens träns visar att du och din häst är modiga och våghalsiga.

Kommer NÄSTA VECKA!

Den uppdaterade mustangen är redo att galoppera på Jorviks ängar!

Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/13645

// Harley

Hej, StarFam. Guillermo Gadea ger oss ännu en exklusiv tävling på Starshine Ranch! Jorviks hästar-tävlingen Om du inte träffat Guillermo tidigare så kan vi introducera dig. ...
  • Redigerat 2023-08-09 08:55 av Herveaux
Marbi
1

Nån fler än jag som tyckte det kändes konstigt att inte bli jagad av vargar idag? Jag red runt som en galning överallt och kände mig nästan lite ledsen över att det var slut för den här gången. Det har nog varit det roligaste eventet hittills under dom åren jag hållit på.

Herveaux
2

#1: Oh ja, det var så tyst i Firgrove igen! 😅
Igår när jag gjorde det sista på Camp Western så var det lite som sista dagen på sommarläger när jag red hem till Gyllenåsarna igen efter att ha varit på ranchen så länge. Lite vemodigt. 🥲

// Harley