Veckans Uppdatering - v. 32
Den uppdaterade mustangen är här!
Hej, Starfam! Förbered dig på att känna vinden i håret när du galopperar över fälten på din nya mustang! Nya westernsets med föremål som matchar våra nya westernsadlar!
Uppdaterad mustang
Den uthålliga mustangen är säker på sin fot och har blivit en symbol för den amerikanska västerns otämjda själ. Rasen härstammar från hästar som spanska äventyrare förde till Amerika på 1500-talet och som antingen släpptes lösa eller rymde och stortrivdes i de karga landskapen. Vilda mustanger strövar än idag över landets öppna vidder. Mustangen är en medelstor häst med en muskulös kropp och uttrycksfulla ögon, som finns i en stor mängd olika färger och mönster. Med träning kan mustangen briljera i olika discipliner och visa upp sin uthållighet, intelligens och starka arbetsvilja.
Carl Peterson på Starshine Ranch saknade mustangerna på westernrancherna i sin hemstat Texas och importerade rasen till Jorvik, där den snabbt blivit en favorit bland äventyrslystna ryttare!
★ Vilken är den nya rasen?
Den uppdaterade mustangen!
★ Var kan jag få tag på den?
En häst finns vid Fort Pinta och de andra kan hittas vid Starshine Ranch, där du kan se tre olika färger. Klicka på en häst för att se alla tillgängliga färger!
★ Hur mycket kostar den?
900 Star Coins.
★ Vilken level måste jag vara på?
Alla kommer att kunna skaffa färgvarianten som finns i Fort Pinta. För att kunna skaffa de andra varianterna måste du ha nått level 7.
★ Hur många färgvarianter har den?
Det finns åtta unika färger att välja bland.
Olika westernföremål
Det finns åtta olika set med westernföremål till fast lågt pris vid Starshine Ranch och i Globala butiken som du kan matcha med de uppdaterade westernsadlarna! Vilken är din favoritfärg?
Snyggt startpaket med kläder som är tillgängligt för alla
Vårt nya startpaket med kläder till den uppdaterade karaktären finns nu tillgänglig för alla spelare! Du hittar den i Globala butiken. Varje föremål i setet kostar 1 Jorvik Shilling!
Kommer NÄSTA VECKA!
En ny banhoppningstävling i Dundull och ett sätt att lättare ta sig runt på Fort Maria!
Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥
Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/13659
// Harley
- Redigerat 2023-08-16 09:01 av Herveaux
Längtar sååå tills jag kan spela jag vill ha en Mustang!
Någon som vet om de har tagit bort att man får polletter, från djuren, tävlingarna på ranchen och från tävlingarna hos Minka?
// Wilhelmina <3
#2: Det verkar vara borttaget nu.
// Harley
#3: okej
// Wilhelmina <3