Veckans Uppdatering - v. 34
Alex deltidsjobb
Hej, Starfam! Alex behöver tjäna lite extrapengar så hon har skaffat ett jobb i Jorvik city. Alla hennes försök att göra jobbet mer effektivt och MYCKET roligare slutar i kaos.
Alex deltidsjobb
Alex har anmält sig för att hjälpa till med jubileet för den sista hästen som tilläts i Jorvik city. Träffa henne på Aideens Plaza och hjälp henne med saker som det nya deltidsjobbet innebär. Såsom att ta ansvar och beslut i förberedelserna inför firandet. Alex komplicerar allt och du upptäcker att hon har smugglat in Tin-Can i staden … Han kan ju inte gömma sig i evighet!
Spelare måste vara Star Rider, ha låst upp Jorvik city och Governor's Fall samt avslutat uppdraget Rådet i den hemliga Stenringen för att få tillgång till detta.
Kommer NÄSTA VECKA!
Äventyret fortsätter! Ödesryttarna vänder tillbaka till Aideens beskyddare för att rapportera ett par händelser och vad de upptäckt!
Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥
Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/13703
// Harley
- Redigerat 2023-08-30 10:38 av Herveaux
Fanns det här uppdraget bara under den veckan det släpptes? Eller finns det kvar? Jag kunde göra huvuduppdraget som kom veckan efter men har aldrig gjort detta med Alex..
FridaCatEagle
#2: Nä,. det var inget tillfälligt uppdrag. Jag gjorde det någon vecka eller så efter att det kom.
// Harley
#2: Jag gjorde det häromdagen med en av mina extrakaraktärer så det ska gå att göra. Däremot måste man ju till Aideen's Plaza för att möta upp med Alex för att börja det så man ha inget utropstecken på kartan att starta vid (men uppdraget bör ligga under fliken med icke påbörjade uppdrag i uppdragsloggen).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#4 Jo precis jag blev lurad av att inte ha något utropstecken på kartan o när ja kollade i loggen syntes den inte som "ny" utan var längst ner då jag kollade efter uppdraget nån vecka efter det kommit. Men tack för all hjälp(:
Har gjort uppdraget nu och såå kul att få vara lite i Jorvik city, önskar att dem uppdaterade området och hade fler uppdrag där. Dem kanske öppnar den vägen vid dundull där jag hoppas att man ska kunna ta sig till jorvik city via hästryggen.. men det är bara spekuleringar och önskningar för min del..
FridaCatEagle