Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterallmänttankar-och-ideer
Läst 113 ggr
Rainflight L
0

Favoritområde?

Vilka är era favoritområden på Jorvik och varför? Själv ÄLSKAR jag Wildwoods men vet inte riktigt varför, tror att det är för att det är så himla mysigt och magiskt, på grund av hästarna där och för att det inte brukar vara så mycket folk där.

!ЯAმИITЯAMZ AJJA Ꮣ𞤒H

• Redigerat 2023-11-13 14:58 av Herveaux
Signur123
0

Jag gillar också Wildwoods, fast kanske Mistfall ännu mer. Och Sydhoven!

Rainflight L
0

#1: De är underbara platser🥰

!ЯAმИITЯAMZ AJJA Ꮣ𞤒H

Herveaux
1

Gyllenåsarnas Dal!
Jag älskar hösten så bara där vart jag direkt såld på GÅD. Närheten till havet och lugnet i fiskebyn är otroligt mysigt. Jag är en riktig nörd när det kommer till historia och folklore, så att ha hemstallet där man nästan snubblar över häxor och annat magiskt bara man kliver utanför dörren är perfekt för mig.

// Harley

Sågspån
0

Jag vet faktiskt inte…..
Men när jag tänker efter så är det ABSOLUT Pandoria! Det är så mysigt att springa omkring där och bara vara.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!

[i_love_iller_2]
0

Har inte spelat på 3 månader 😭😭😭😭 mennn… tror det är ”vinterbyn” eller ”vinterlandet” eller vad det heter, det öppnar sig kring november januari eller december

EquusCaty
0

#3: Ja samma!

Tjena^^

Rainflight L
1

#5: Underbara vinterbyn🩵🩵 Saknar den

!ЯAმИITЯAMZ AJJA Ꮣ𞤒H

[i_love_iller_2]
0

#7: jag med!!! 😭

Esther_sso<3
0

Jag älskar verkligen Vinterbyn och Molnriket lol, menom jag måste välja på ett ''normalt'' ställe så väljer jag Fortpinta eller Gåd! 😘

/Esther