Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettbuggar
Läst 68 ggr
Signur123
0

Star Stable Horses

För en stund sen så försvann en av mina hästar i SSH, bara sådär! Jag tryckte inte på någonting. Finns det något sett att få tillbaka den? Och om inte, vad kan jag göra så att det inte händer igen?

Och en fråga till, kan man föra över hästar därifrån till SSO även om dom har högre level än level 10?

• Redigerat 2023-09-15 16:30 av Signur123
HorseFriendForever
0

#0: jag tror inte att de kan bli högre än level 10

// Wilhelmina <3

Ssostarbow
0

Tror heller inte att hästarna går att få över level 10, men SSH har ju krånglat innan också, men prova att ominstallera och se vad som händer

Signur123
0

Jag trodde inte heller att dom kunde bli över level 10, fast jag såg i spelet att dom kan komma till level 20! 😱 (Vilket är jättekonstigt, eftersom maxlevel i SSO är 15.) Men det fanns typ en mätare där man såg att hästen kommit halvägs, och i ena änden stod det 10 och i andra 20.

Jag startade upp spelet på nytt, och nu var den försvunna hästen inte längre försvunnen… Innan var den verkligen puts veck, i boxen kunde man skaffa en ny häst till den och allt. Men det var väl någon bugg… 😊

Rainflight L
0

Jag förde över en av mina islandshästar till SSO när han var i level 17, så det går absolut! Men när han kom till SSO så var han i level 10 så det hjälper en inte att föra över hästen senare.

!ЯAმИITЯAMZ AJJA Ꮣ𞤒H

Signur123
0

#4: Aha okej, tack då vet jag! 🙃