Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterhjälphuvuduppdrag
Läst 62 ggr
Sam2W
0

Hjälp med uppdrag!

Hej!
Håller just nu på med det huvuduppdrag på solholmarna där vi samlade ihop stenar och drivved och skulle försöka rädda Fripp. Lisa och Mrs. Holdsworth försvann och nu ska vi försöra denna portal.

När jag ska göra detta står det att jag ska samla partiklar för att få ödesryttarenergi. Det går på tid och jag har absolut ingen aning hur jag gör detta. Det kan vara mitt spel som buggar men jag skulle uppskatta lite hjälp så jag får reda på vad jag faktiskt håller på med. Hur samlar jag partiklar??
Tack!

• Redigerat 2024-09-16 13:20 av Herveaux
Sågspån
0

Jag är inte säker men jag tror man ska springa runt om kullen och lite här och var finns det små rosa flygande saker som man ska fånga. När man har fångat 4 rosa pluppar tror jag man ska rida i full galopp In i cirkeln och försöka inte nudda någon sån här svart grej. När man gjort så några gånger så borde uppdrag varit slutfört.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!