Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterhjälpbuggar
Läst 60 ggr
HorseFriendForever
3

Nätverks fel

Hej, jag brukar vanligtvis spela på dator men just nu har jag inte tillgång till en och då skulle jag spela SSO på min mobil istället problemet är att jag får nätverks fel HELA tiden, och alldeles nyss fick jag upp att jag är misstänkt för fusk, fast jag bara försökte göra den hemsökta trängritten. Är det någon som vet vad det kan bero på?

// Wilhelmina <3

Herveaux
0

Jag fick också den varningen att jag var misstänkt för fusk en gång under födelsedagsfirandet när spelet fnattade ur och kastade ut mig.

Jag gissar bara men jag kan tänka mig att spelet inte alltid är lika stabilt på mobil som på datorn när det är mycket folk inne.

// Harley

HorseFriendForever
0

#1: Okej problemet är att så fort jag försöker göra något av de dagliga tävlingarna i fästet så blir jag utkastad, jag kan liksom springa halva tävlingen och sedan får jag nätverksfel. Men jag kan springa runt och plocka sker jätte länge utan att något händer
Edit: jag får nätverksfel så fort jag gör något i fästet som inte är att plocka saker.

// Wilhelmina <3

• Redigerat 2023-10-14 14:40 av HorseFriendForever
Maleficum
0

Att man blir anklagad för fusk även fast man inte fuskat är en känd bugg och de håller på att fixa det så förhoppningsvis så försvinner det snart. Är inget man ska behöva oroa sig för (även om det såklart är irriterande och jobbigt att få det).

Vad för typ av mobil har du? Andorid eller Apple? För Andorid är det ju ganska nysläppt nu för hela världen så kan tänka mig det ett tag kommer finnas lite problem med att spela (om det är det du har).

Själv tycker jag det är superjobbigt att spela på mobilen så har mest bara använt den för att köpa stallhjälp när jag inte haft möjlighet att spela på datorn så har inte märkt några av de problem du upplevt (men hört om andra som haft en del problem).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

HorseFriendForever
0

#3: jag har apple

// Wilhelmina <3

Maleficum
0

#4: Det borde rulla på bättre (kan man tycka) men antar det helt enkelt beror på högt tryck nu när det är Halloween. Vet inte om du befinner dig på en av de mer aktiva servrarna? För det kan också vara bidragande (själv kunde jag knappt spela alls första veckan av Halloween ens på datorn för jag blev utslängd hela tiden men nu är jag på en server med mindre folk och har inga problem med det).

Men hoppas det blir bättre för dig (kan ju bli lite lättare ju längre in i eventet vi är för då kan det ju varit fler som inte spelar längre (eller inte lika mycket), Brukar ju vara som mest tryck i början när många vill in och samla på sig allt man kan få på direkten.

HorseFriendForever
0

#5: Alltså jag är på Hazy Shore (tror det stavas så) och det är väl en av de lungnare servrarna?

// Wilhelmina <3

Maleficum
0

#6: Ja, det är den jag är på nu och den ska vara lugn. Då är det nog att de har strul med mobilversionen.

HorseFriendForever
1

#7: okej, jag hoppas att det blir bättre

// Wilhelmina <3