Radera sso konto
Jag vet att jag nyss var igång och frågade här om saker in spelet, men jag vet inte om jag mår bra av att spela sso just nu. Kanske vill jag börja om någon gång i framtiden men jag vill i alla fall radera mitt nuvarande sso konto. Kan man göra det utan att förälder får reda på det för jag vill inte ha en massa frågor. Tacksam för svar
- Redigerat 2023-11-13 14:58 av Herveaux
Jag vet inte om det går att radera, men du kan ju ha kvar det utan att spela. Om du vill börja om i framtiden kan du ju bara göra ett nytt konto. Om du är star rider med månadsbetalning kan man ta bort den så att det sluta dra pengar, men jag vet inte om du kan göra det utan att dina förälder/rar får reda på det. Om du är star rider med engångsbetalning går det nog inte att få tillbaka pengarna, det är bara att strunta i.
Jag tycker inte du behöver radera kontot, du kan bara ha kvar det men strunta i att spela.
Håller med #1.
Själv är jag star Rider med engångsbetalning, men har inte spelat på nästan 1 år då det har kommit annat emellan.
Tycker att det är bra att kontot ändå finns där den dagen jag känner för att spela igen, då det tenderar att vara i periodvis med alla spel.
Tack för svar! Jag får be mamma ta bort sin månadsbetalning då ett inaktivt sso kont som drar en massa pengar inte är vad vi behöver just nu (: