Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketthjälp
Läst 47 ggr
Esther_sso<3
0

Kan ej spela sso, hjälp?

Hallojsan! :) När jag uppdaterade idag 2023-11-01 så kunde jag logga in, jag hörde dock ''sso bakgrunden/musiken'' men allt var bara svart, det brukar bli så för mig precis när jag loggar in men då brukar jag bara klicka bort ssofliken/klicka på ''WIN'' o klicka tillbaks igen men det fungerade inte denna gång, jag stängde fliken helt och loggade in på sso igen men allt var fortfarande svart. Har detta hänt någon mer eller är det bara för mig? isåfall, hur får jag bort det?? (Har kollat alla datorns sladdar o så så det är inget med dem)

Tacksam för svar! /Esther <3

Signur123
0

Det påminner en del om det som hände mig efter uppdateringen av spelkaraktärerna, dock hörde jag ingen musik då. Det bara frös och sedan hände det inget mer hur jag än väntade. Det är kanske inte samma problem, och även om det är det har jag tyvärr ingen lösning. Min dator var gammal och hade krånglat med massa andra saker långt innan det, så jag tänkte att det var datorn som helt enkelt inte klarade av spelet efter uppdateringen. Då det troligtvis bara var det första som slutade funka skaffade jag mig en ny dator, och sen dess har det inte varit några problem.

Eftersom det är efter en uppdatering kan det vara datorn, finns det något på den som behöver uppdateras eller kanske det räcker med att starta om den?

Esther_sso<3
0

Ah, tack! Hade inte tänkt på att starta om haha, det fungerar nu :)

//Esther

Esther_sso<3
0

Näe, det verkar som om min dator haft sina bästa år.. dags o köpa ny…?
När jag skrivit klart kommentaren på sso iFokus och öppnade ssofliken igen så var det svart, ofc.

Tack ändå :) Ha det bra //Esther

Nephi
0

#3: Vad har du för grafikkort och när uppgraderades drivrutinerna sist?

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕