Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: allmÀnthÀstarbildtrÄdhÀstnamn
LĂ€st 132 ggr
Signur123
2

Signur123's hĂ€star 🐮

I den hĂ€r trĂ„den tĂ€nker jag presentera mina SSO-hĂ€star. SĂ„, jaa
 HĂ€r kommer de. 🙃

Signur123
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tigerocean

Tigerocean Àr min starthÀst, ett jorvikiskt varmblod som ni förstÄr. Han har varit med mig sen jag började spela, sÄ han Àr speciell för mig.

Signur123
3

Mousemagic

Heidrunet Mousemagic, min andra hÀst, köpt i Vinterbyn. Han har stÄtt i mitt stall ganska mÄnga Är nu!

Signur123
2

Iceangel

Iceangel Àr mitt irish cob-sto och var den tredje hÀsten att ansluta sig till flocken.

Signur123
0

I appen dÀr jag beskÀr fotona kan man bara spara ett visst antal bilder pÀr dag, sÄ jag fÄr lÀgga in tre hÀr varje dag.

Advant
0

Ă€r det ett spel?

Signur123
0

#5: SSO Àr en förkortning av Star stable online, spelet som den hÀr sajten Àr inriktat pÄ. Om det Àr appen jag nÀmnde sÄ Àr det inget spel, den heter Pixlr.

Advant
0

#6: tack tack

Signur123
2

Waterflower

Hon Ă€r en av mina absoluta favoriter (ja, jag favoriserar ibland
 😊). I spelet stĂ„r det ju att hon Ă€r en sorgesĂ„ngare, men eftersom det var sĂ„ tydligt att de gjort en nĂ€cken-inspirerad hĂ€st, sĂ„ tycker jag att de kunde tagit den som redan fanns. BĂ€ckahĂ€sten! SĂ„ Waterflower Ă€r min rĂ€tt kaxiga och bitchiga bĂ€ckahĂ€st. 💙

Signur123
2

Cookieheart

Nordsvensken Cookieheart som min lillasyster Ă€r helt förĂ€lskad i. Och jag Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt förtjust i henne, min snĂ€lla, omtĂ€nksamma Cookieheart. đŸȘđŸ©· Hon har en liten rĂ€vkompis som heter Mini.

• Redigerat 2023-11-08 21:47 av Signur123
Signur123
2

Goldeclipse

Den stÄtliga faramwren Goldeclipse. Han blev den sjÀtte att flytta in.

Signur123
2

Popcorn

Söta lilla Popcorn. 🍿 Hon Ă€r en glad och sprallig jorvikisk startponny som drömmer om att vinna Silversongflodens ponnychampionat, och sedan gĂ€rna andra med, och bevisa att hennes storlek inte hindrar henne.

Signur123
2

Winter

Hon Àr min vackra, snÀlla percheron och den Ättonde i flocken.

Signur123
2

Strawberryprince

Strawberryprince Àr en snÀll och mysig clydesdale. Han Àr sÄ söt nÀr han ruskar pÄ huvudet, sÄ jag var tvungen att ha en bild pÄ det.

Signur123
2

Morningspot

Hon Àr en jorvikisk frieserhÀst (eller frisisk sporthÀst), och gillar tÀvlingar.

Signur123
3

Cinnamony

Cinnamony Àr en haflinger som gillar att göra det mesta, och hon var den första att följa med in i Wildwoods. Jag brukar sÀga att hon Àr syster till Ranias hÀst Dellingr.

Signur123
2

Deepshimmer

Hon Àr en kampos och den tolfte hÀsten i flocken.

Herveaux
3

MĂ„ste bara sĂ€ga att Popcorn Ă€r ett av de sötaste namn jag sett pĂ„ en ponny! 😍

// Harley

Signur123
2

#17: 😊

Signur123
2

Misty

Min Ă€lskade shirehĂ€st Misty. 💜 Hon Ă€r den trettonde hĂ€sten, och jag tycker vĂ€ldans mycket om henne.