Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterhjälphollow-woods
Läst 58 ggr
MillySSO
0

Hallow woods uppdaterig

Hej!
Jag har inte riktigt förstått hur och var väskorna med ljus dyker upp varje dag. Allt jag vet är att de är på olika platser på olika dagar.

Hur många väskor kan man hitta per dag?
Är väskorna på samma platser på samma veckodagar varje vecka?
Kan de dyka upp på en plats som den befunnit sig på tidigare?
Finns det ett begränsat antal väskor man kan samla?
Så många frågor xD

Michelle

Herveaux
1

Osäker på exakt antal men tror det finns 5-6 väskor/dag. Jag har bara öppnat i förbifarten och inte kommit ihåg att räkna.

Jag har inte börjat nysta i schema/platser ännu.
(Om någon får nys om ett schema får ni gärna hojta till!)

Varje väska kan öppnas 1gång/dag.

// Harley

Maleficum
3

Vissa dagar har jag hittat fyra och vissa dagar fem stycken (vet inte om det bara är fyra vissa dagar eller om jag helt enkelt missat någon plats där de kan dyka upp).
De verkar slumpas på vilka platser de dyker upp men verkar ha samma antal ljus på samma plats (tex om en som dyker upp på plats A har alltid 112 ljus oavsett vilken dag den dyker upp). Vet inte om alla har samma platser på samma dag men de verkar inte flyttas om man loggar ut och de går att öppna en gång om dagen.

Har hittills samlat ihop koordinater till 37 olika platser (men slarvat med att skriva upp antal ljus på en hel del av dem så det är det jag sysslar med nu innan jag tänkte skriva in dem i Artikeltråden). Verkar som minsta mängd ljus man kan få är 102 och mesta 250 (så just nu öppnar jag nästan bara om jag hittar en som ger 250 ljus).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu