Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketttankar-och-ideer
Läst 110 ggr
[Mulka]
1

Era teorier!

Jag kollade på Odd Theories av Odette Cooling "Odd" på yt (För övrigt jättebra youtuber!!!) och blev inspireread till att skriva detta inlägget. Här delar vi med oss av våra teorier om mysko saker i spelet, exempelvis ufot, dinodalen, luckorna, familjen Dew osv. Vad tycker ni är mystiskt i spelet, och vad tror ni om det?

• Redigerat 2024-09-16 13:17 av Herveaux
  • Redigerat 2023-12-11 18:10 av [Mulka]
Signur123
1

Luckorna! Får man någonsin veta vad dom är till för?

[Mulka]
1

#1: Det kom i en uppdatering en gång att man kunde få en achievement när man hittade luckorna, och de nämns i ett huvuduppdrag någon gång. Misstänker att det är Dark core/ged som är i farten. på luckorna finns två symboler, en som är ihopsatt av symbolerna för sol, jord och himmel och en stjärna med en prick på en udd som representerar någon av lucköppningarna. Luckorna är i stjärnformation, vi spelare har tillgång till 4 av de, den femte är uppe i den stängda delen i norra bergsmassivet.

[Mulka]
1

När man går nära luckorna hörs bankande maskinljud och mystisk musik. vissa säger att den även hörs på dark cores oljeplattformar, och jag har hört den hos smeden i moorland.

[Mulka]
1

Jag har även tänkt på en grej om familjen Dew som ju är lite av ett mysterium. När man drar pilen över kartan ser man två namn på bedrövade Dews gård. Eugene och Debbie. Lite konstigt att man kan se namn på personer som inte finns på den platsen. Eller? Jag tror att Eugene och Debbie är Mayas mamma och bror. Vad tror ni?

[Mulka]
0

#4: Oj, skrev det där innan jag fick uppdraget där man träffar Mayas föräldrar!

[Mulka]
0

Vem tror ni att det var som kraschade med UFO:t? Det ovanför galoppbanan. Jag tror det var Fripp, men jag är inte helt säker. Jag tycker det är väldigt spännande med dessa mysterier i spelet. (:

[Mulka]
0

Vill verkligen veta vad ni tror om detta: Buck är bror till Katja! Snälla det är fysiskt omöjligt! Katja är ju inte ens en människa? Ska Buck också vara en mörk stjärna nu? De är ju inte ens lika varandra? Detta kanske låter lite rörigt men vad tror ni? Fick reda på detta idag och blev totalt chockad. I mina öron/ögon låter/ser det helt omöjligt ut men vill gärna veta vad ni tror. (:

[Mulka]
0

Fattar att ingen svarat, det har blivit lite stökigt i denna tråden lol :P
Upptäckte att jag tydligen tagit jättemycket gamla grejer och inte kollat vad som egentligen stämmer så ursäkta (: har ju kommit en del nya uppdragskedjor o så vilket jag inte haft jättebra koll på. (Sedan är jag alltid lite trött när jag skriver eftersom jag mest är inne på natten (: )