Star Stable iFokus

Star Stable

Etikett: ridklubbar-reklam
Läst 91 ggr
[Mulka]
1

Söker medlemmar till Dark Riders Circle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

YAY! Startade idag en egen klubb, äntligen! (Namnet är väl typiskt mig, de som läst tråden "Säg en…". (; ) Det enda som fattas nu är medlemmar. Det finns inga särskilda krav för att få vara med i klubben, men du måste vara SR och vara på Hazy Shore. Det e för alla åldrar, ingen är för ung/gammal. Det viktigaste med klubben är att alla har kul och är trevliga mot varandra. Gör inget om man inte har alla klubbgrejer/häst eller missar ett event då och då, det kan hända alla. Hoppas att någon vill vara med i alla fall. (:
Detta är loggan jag lyckades åstadkomma, inte jättefin kanske men aja

• Redigerat 2024-01-09 14:53 av Herveaux
[Mulka]
2

Skrivit av klubbinfon från sso, så här är mera info:
Hej! Våran klubb Dark riders circle är en klubb för alla som gillar att hänga med de andra medlemmarna, rida t, och hitta på roliga grejer tillsammans. Det var meningen att klubben skulle heta nåt annat men det fanns inte. Älskar dock mörkerryttarna så då fick klubben heta såhär istället. Hoppas att ni gillar det! Klubbkusen är Embermane, men stressa inte med att köpa, andra hästar går också fint.
Klubbkläder:
Svart Jeansjacka
Star stable News-jeans
Praktiska ryttarstövlar

Kul om ni har kläderna, men inget måste.
Till hästen får ni ha lite vad ni vill, gärna svart.

Missar ni nåt event är det inte hela Jorvik, jag stänger inte av någon som inte betett sig illa.
MVH Alexis Cloudsister

Tänkte att det kanske blev lite lite info i #0. Jag VET att jag har konstig smak för karaktärer! (: (;

Alanais Skywolf
0

Hej! Använder klubben discord?