Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterallmänttankar-och-ideerhuvuduppdrag
Läst 84 ggr
[Mulka]
1

Slut på storyn?

Hej! Vat att jag postar väldigt mycket här men aja. Jag funderade på en grej. Jag har hört många prata om att de är besvikna på att vi inte har fått ett slut på huvudstoryn i spelet ännu. Personligen fattar jag inget, vad skulle hända då? Då har man ju liksom klarat ut hela spelet? Det skulle jag tycka var trist. Men jag undrar då, bara för skojs skull, vad är er åsikt om det? Och vad tror ni skulle hända om huvudstoryn tog slut? (-:

[Undertaker]
1

Många skulle nog kunna tänka sig nya sidoquests och andra lite längre ”historier” när själva huvuduppdraget är slut.

Herveaux
3

#0: Jag håller med. Huvudstoryn är ju något av spelets "ryggrad".
Det är alltid spännande när det kommer nya huvuduppdrag men jag har verkligen ingen brådska att se hur det kommer sluta, jag är mer av en "resan är målet"-person.

Jag tror nog inte det kommer komma en tid då Ödesryttare kan lägga magin på hyllan och leva ett vanligt "Jorvik-liv". När en skurk är besegrad brukar det stå en ny på tur som har onda planer de tänker försöka sätta i verket.

// Harley

[Mulka]
0

Ja, jag personligen skulle inte klara mig utan att få sucka åt Fripp, hjälpa ödesryttarna, och gorma åt capraner osv osv, har fäst mig så vid många ”huvuduppdragskaraktärer” att jag nog skulle sluta spela om storyn tog slut. Men som #2 säger, så är det ofta någon mörkerryttare eller ond typ eller tentakelmonster i farten och det är jag väldigt glad för 😁

Signur123
2

#2: Precis, även om en skurk är besegrad finns det inget som säger att det inte kan komma nya huvuduppdrag och en ny skurk.

[Mulka]
0

#4: Gud ja, vi ödesryttare får aldrig vila haha :-D