Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettveckans-uppdatering
Läst 69 ggr
Herveaux
3

Veckans Uppdatering - v. 19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Moorland-makeover

Hej StarFam! Oroa dig inte, Moorland kommer mer eller mindre vara sig lik, men det var på tiden att vi gav några klassiska uppdrag nytt liv

Vad har uppdaterats?

Vi försöker förfina spelarupplevelsen och förhöja vårt historieberättande. Har är det vi har jobbat på i denna uppdatering:

★ Ett av de tidigaste uppdragen, där Tan ber om din hjälp med att hitta Loretta.
★ Ett annat uppdrag från början av din resa i Jorvik! Träffa Thomas, Mrs. Holdsworth och Jasper!
★ Vi har också flyttat Sindra närmare Moorlandstallet för att göra henne lättare att hitta när hon först introduceras för nya spelare.
★ Gör dig redo för en visuell uppdatering av Bobcat-tävlingarna, som fördjupar dig i ett distinkt tema och stärker tävlingsandan.

Uppdragen är bara tillgängliga för spelare som är precis i början av sin resa i Jorvik, men tävlingarna uppgraderas för alla!

Sittande trav

Trött på att bara köra lättridning när du travar? Bara sitt ner och ha det så kul i sadeln!

Funktionen sittande trav kommer vara tillgänglig att aktiveras när hästar har nått level 4 som en levelbelöning.

Sittande trav kan aktiveras via cirkelmeny på både dator and mobil.

På dator kan funktionen sittande trav också aktiveras genom att trycka på Ctrl när hästen travar. Om sittande trav är aktivt, återgår spelaren och hästen till vanligt trav om du trycker på Ctrl igen.

Sist men inte minst!

Spännande nyheter! Hästsidan har nu översatts till svenska. Kolla in den!

Kommer NÄSTA VECKA!

Damma av cowboystövlarna för Camp Western gör nu comeback tillsammans med american saddlebred. Gör er redo att rida allihopa!

Ha en fantastisk vecka!

Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/moorland-makeover

// Harley

Hej StarFam! Oroa dig inte, Moorland kommer mer eller mindre vara sig lik, men det var på tiden att vi gav några klassiska uppdrag nytt liv
  • Redigerat 2024-05-15 09:12 av Herveaux
Herveaux
0

Jisses, jag och SSO har en spännande relation när det gäller uppdateringar. 😄
Flera gånger har det hänt att spelet uppdaterat saker dagen eller dagar efter att jag fått tummen ur och uppdaterat diverse artiklar här så det bara har varit att börja om igen.
IGÅR startade jag upp ett andra konto och tyckte det var så roligt att återuppleva de tidiga uppdragen jag inte spelat på över 8 år, så IDAG uppdateras just de uppdragen. 😂

// Harley

Maleficum
2

#1: 😂 känner igen det där, när man väl kommer sig för att göra något så ändras det straxt efter så man måste börja om igen!

Är så synd att det inte funkar som med tex WoW där man kan ha fler karaktärer på samma konto. Hade varit skoj att då och då få börja om hela resan utan att bli helt ruinerad (när man inte har inkomst nog att köpa star rider flera gånger om).

Vet när jag sist gjorde en ny karaktär för att spela om lite (när man fick några dagars gratis star rider) så var det så mycket som redan ändrats från när jag börja spela så det är synd man inte kan få återuppleva saker och få testa allt nytt som dyker upp.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Scorpio97
0

Jag har också varit sugen på att börja om och få återuppleva alla uppdrag samt se vad som förändras. Men det har inte blivit än, och lite beror det nog på att jag hela tiden tänker på att saker uppdateras och att jag inte vill spela om det "för tidigt" och missa någon rolig ändring…
Har även kollat på en del playthroughs på Youtube, men har inte hittat någon som jag gillar och som fortsätter uppdatera/spela tyvärr

//Jessie

Signur123
0

#1: Det var ju inte så länge sedan jag också fixade ett nytt konto, har spelat ganska lite på det men givetvis har jag ju gjort uppdragen som uppdaterats. Såklart… Jag försöker intala mig själv att dom gamla säkert är bättre.