Fler tjänster hos skönhetssalongerna?
Idag kan vi få (dvs köpa) en ny hårfärg och/eller frisyr hos frisören eller ett nytt smink hos sminkösen i skönhetssalongerna.
Är det något mer ni skulle vilja hitta där? Piercingar? Tatueringar?
Någon speciell variant av smink, hårfärg, frisyr?
För många år sedan pratades det om att det skulle öppna en nagelsalong i Gallerian. De planerna har nog blivit skrotade för lika länge sen men är det något ni skulle vilja ha?
Jag skulle vilja kunna köpa färgade linser så man kan byta ögonfärg när man tex vill spöka ut sig för Halloween eller ha maskerad med klubben.
Det går förstås att byta ögonfärg via Ändra utseende-funktionen men jag skulle vilja kunna köpa linser som sen finns tillgängliga via sminkbordet i Hemstallet så det inte blir så dyrt att byta bara för ett event.
// Harley
Jag hade önskat att hårfärgen inte var kopplad till frisyren, eller hur man ska säga. Alltså att man väljer färg och frisyr separat. Det gäller ju då de färgade håren, tex lila, blå eller rosa. Alla frisyrer finns ju inte i dom färgerna medan vissa gör det, och visst, man skulle bara kunna ha alla i alla färger man jag tycker det skulle bli enklare att ha det separat, och gärna ännu fler olika färger och frisyrer. Smink använder jag nästan aldrig så det är inget jag bryr mig så mycket om.