Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringcamp-western
Läst 83 ggr
Herveaux
2

Veckans Uppdatering - v. 22

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett sista yeehaw

Tjenare StarFam! Vi rider in i Camp Westerns sista vecka för denna gång, men oroa dig inte. Camp Western kommer tillbaka nästa år!

Jackalopetävling

Scott Buttergood har tagit en fartfylld ny utmaning till Firgroves dammiga stigar! När du har tagit dig igenom hans introuppdrag öppnar lopptavlan för jackalopetävlingen och du belönas med den sötaste lilla följeslagaren du någonsin sett. Upp i sadeln och kom tillbaka varje dag för att få en hel hög med XP! Missa inte den vildaste tävlingen på den här sidan av Silversongfloden.

Kommer NÄSTA VECKA!

Häng med i svängarna med regnbågar, discorytmer och en ny garderobsuppdatering!

Ha en riktigt fartfylld sommar!

Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/a-final-yeehaw

// Harley

Tjenare StarFam! Vi rider in i Camp Westerns sista vecka för denna gång, men oroa dig inte. Camp Western kommer tillbaka nästa år!
  • Redigerat 2024-06-05 07:08 av Herveaux
Herveaux
0

Tackolov att man fick husdjuret efter en enda tävlingsrunda hos Scott för det där loppet var jag inget fan av, blah! 😖
Jackalopen var riktigt söt, så Scott är förlåten. Typ…nästan…kanske….

Jag är så nyfiken på garderobsuppdateringen som kommer nästa vecka!

// Harley

Maleficum
2

Oh, en Jackalop! Den måste jag skynda mig att få hem till kaningänget! 😍

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maleficum
0

#1: Kan bara hålla med dig! Fick börja om redan efter första kaninen för jag fastna i alla grenar 🙈

Och missade helt att det stod något om garderobuppdatering! Hoppas verkligen den blir bra och mer användarvänlig (speciellt när man vill flytta saker mellan flikar).

Nu är det dags att samla på sig JS så jag kan köpa hela Canadian Tuxedo settet (hade tänkt göra det förra året men blev aldrig av) eftersom det tydligen bara är en vecka kvar.

Herveaux
1

#3: Lite skönt ändå att höra att det inte bara var jag som reste ragg i Scott's tävling. 😅 Tror jag fick börja om säkert 6-7ggr. Brutal otur med…allt. Kunde det gå fel, så gick det fel.

Åh, att kunna möblera om bland kläder och bråte på ett enklare vis vore toppen. Känns som det varit prat om att ge Garderoben lite kärlek i så många år nu, tänk att vara en fluga på väggen där på kontoret och se vad teamet har för planer.

Vänta nu, det setet låter bekant, måste kollas in och fräscha upp minnet.
Kanske blir till att kavla upp ärmarna här också och extraknäcka som, ja, allt, så jag kan handla.

// Harley

[Woodwalker]
1

Jackalopetävlingen alltså… Jag fick börja om minst 5 gånger innan jag äntligen klarade av det. Jag lyckades fastna i både grenar och stockar, och dessutom så frös skärmen nästan fast i några sekunder, flera gånger, vilket resulterade i att jag av misstag red in i både flera stenar och flera träd😅 Men jag känner att jag säkert skulle ha tyckt att tävlingen var rolig, om jag då inte skulle ha fastnat i saker hela tiden, och om det inte skulle ha laggat. Men jackalopen som man sedan fick var verkligen jättesöt! Men jag känner att jag nog inte kommer att rida den här tävlingen särskilt många gånger till. (Det var tillräckligt jobbigt att rida den den enda gång som jag lyckades komma igenom hela banan :P)

• Redigerat 2024-05-29 19:47 av [Woodwalker]
FridaCatEagle
0

Jag hittade några energidrycker som verkar höra till något uppdrag från camp western.. nån som vet vems de kan va??

FridaCatEagle

Herveaux
0

#6: Det är ett sånt där "slumpat event", någonstans på Camp Western finns en glittrande NPC som kommer be dig hitta något de tappat bort, i det här fallet, energidryck.

// Harley

Maleficum
0

#7: Man verkar ju tyvärr inte få något för dem uppdragen ☹️ och den med picknickkorgen funkar aldrig för mig.