Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketthjälp
Läst 52 ggr
Guld_Kanalj
0

Fast på oljeplattformen

Hej! Jag skulle göra ett uppdrag på oljeplattformen och skulle akta mig för vakter. Påväg till helikopterplattan gick det bra, på ett ställe var vägen avstängd av en vakt och man skulle upp på en balk som man sen ramlade ner från på andra sidan. Nu när jag ska tillbaka kommer jag inte upp på den igen och kommer inte härifrån. Kan inte ringa på hämtning och när jag går in i vakten åker jag tbx till helikopterplattan. Vad ska jag göra?
Tack!!

• Redigerat 2024-09-16 13:15 av Herveaux
[Undertaker]
0

Skriv till supporten om varken att starta om spelet eller några andra metoder funkar.

Herveaux
0

Det låter inte som en bugg, man tar en annan väg ner till båten för att lämna oljeplattformen. Jag ska logga in och se om jag kan ordna en vägbeskrivning.

// Harley

Herveaux
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nu så!
Istället för att ta trappan upp från helikopterplattan så följer man röret som Charlie står vid på första bilden. Följ rören, hoppa ner på containern och sen trappan så är du tillbaka vid din häst och båten som tar dig därifrån.

// Harley

[Undertaker]
0

#3: Så bra att någon kommer ihåg!

Herveaux
1

#4: Det är bara för att jag spelade igenom dessa uppdrag med mitt sidokonto Charlie tidigare i somras. 😅

// Harley