Vilken level för Golden hills valley?
Hej! Jag är i level 13 i sso, i vilken level kan man låsa upp Gyllenåsarnasdal? Jag har gjort massa uppdrag i Silverglade men nu är alla slut😮💨
Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)
- Redigerat 2024-11-04 15:07 av Herveaux
Har du hjälp igelkottarna och veterinären? Tror för att få den krävs ett viss rykte…? Minns inte.
Från SSO:s Support-sida:
Hur låser jag upp Gyllenåsarnas dal?
För att komma in i Gyllenåsarnas dal måste du vara på minst level 12 och ha klarat av vissa huvuduppdrag i Silverglade, samt följande uppdrag:
- Cirkusens mysterier
- Mötet i hemliga stencirkeln (Numera ibland kallad heliga dungen)
Om Gyllenåsarnas dal fortfarande inte är upplåst efter att du följt dessa steg så betyder det antagligen att du måste göra fler huvuduppdrag. :)
Fortsätt att göra dem så låser du upp den så småningom!
https://help.starstable.com/hc/en-us/articles/360001360700-How-do-I-unlock-Goldenhills-Valley
// Harley
- Redigerat 2024-11-04 15:06 av Herveaux
Ja, den där igelkottsgrejen med veterinären har jag gjort
Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)
Men hur gör man den de där Cirkusens mysterier och mötet i hemliga stenringen
#4:Fortsätt göra gula uppdrag och bygg upp dina rykten, spela spelet helt enkelt!
Har du kommit upp till level 12 redan så borde 'rätt' uppdrag komma snart. 😀
// Harley