Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketttankar-och-ideer
Läst 133 ggr
MillySSO
3

Nostalgi-tråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋

Vi vet alla att StarStable inte bara är ett spel. Det är en del av våra liv och barndom! Här skapar vi en plats för att dela våra nostalgi-minnen och upplevelser från spelet. Skriv om dina första minnen av spelet, gamla buggar/funktioner, hästar du saknar, legendariska klubbar, eller något helt annat från dina första steg på Jorvik!

Oavsett om du har spelat i flera år eller bara en kort tid, har vi alla minnen som får oss att le. Så det är bara att dela med er av just era nostalgi-minnen!
🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋🌷🦋

Michelle

MillySSO
2

Jag kan börja med att säga att det jag saknar mest av allt, var längtan till att låsa upp nya områden, sitta timmar i sträck med alla huvuduppdragen och hur mycket man fick kämpa för att maxlevla sin häst. För nu är man liksom klar med det mesta och har svårare att sysselsätta sig en längre stund.
Något jag verkligen tycker är nostalgiskt är Mode showen som brukade vara i gallerian samt när man skulle leta efter påskägg, hästskor, tomteluvor etc.

Ni får gärna fylla på med fler nostalgiska minnen från Jorvik!

Michelle

Linnéa Flowerdrake
3

Har inte spelat så länge men nånting jag saknar är nog midsommarfirandet och den gamla Silvergladebyn. Älskar alla uppdateringar de gör med alla nya funktioner, grafik osv. Men självklart finns det de stunder man tänker tillbaka på hur allt såg ut och va förr :)

MillySSO
1

Åå ja verkligen! Håller helt med i det du säger. 🥰

Michelle

Maleficum
1

Saknar främst påskfirandet med äggletande, men även midsommarfirandet.

Sen är det lite trist att de gjort saker så mycket enklare, bla levla hästar som man nu kan göra på en dag om man verkligen kämpar, förr tog det ju minst en vecka om man låst upp alla loppen.

Även att man inte behöver få rykte för att få köpa vissa hästraser saknar jag då dem hästarna jag fått jobba för är dem jag fortfarande känner starkast för trots att det är gamla modeller.

Och så saknar jag Kalterna!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

MillySSO
1

Ååh ja verkligen! Man kan ju välja att undvika ge "gratis" XP till sin häst genom att enbart göra dagliga tävlingar.

Michelle

Maleficum
1

#5: Enda är att jag tycker tävlingarna är så tråkiga så brukar mest levla häst genom att plocka ljus numera 😅
Men visst kan man ju själv välja att inte utnytja alla sätt att få XP (även om en del tillfälliga aktiviteter kan ge en hel del så man kanske får det ändå).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
1

Mitt sätt att levla hästar numer är nästan uteslutande via championat. Tar lååång tid då! Ibland samlar jag ljus för XP, men oftast väljer jag en lvl 15 häst då.