Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterallmänttankar-och-ideer
Läst 59 ggr
MillySSO
2

Mina tips inför Pionjärstigen!

Det jag tror att många känner igen sig i. Är att känna sig mer eller mindre tvingad till att spela så mycket att man lyckats bli klar med alla nivåer innan stigen försvinner.
Det ska ju vara kul att spela! 🥰

Så här kommer mina tips för att snabbt komma upp i nivå:

• Dagliga poäng:
    Skulle du ha fullt upp en dag så får man åtminstone 450 poäng med ett enda klick!
  • Samla ljus:
    Även om du redan är klar med ljusen i Hollow Woods. Så tjänar man en hel del på att springa runt och leta väskor/eldflugor som springer ifrån en. De ger lika mycket poäng som tävlingar mm. Och på köpet så får man lite poäng här och där för ljusen!
  • Stallsysslor:
    Förstår att detta inte är en favorit hos många. Men det går fort och det ger 3 flugor i en smäll! (Mockning, ge vatten och hö är ju trots allt 3 olika uppdrag)
  • Korta tävlingar:
    Om man prioriterar de tävlingar som går snabbast att genomföra så sparar man tid, och tid är poäng!
  • Många tävlingar på samma ställe:
    Rubriken säger sig självt. Om många tävlingar finns på samma ställe så sparar man tid och slipper ta sig särskilt långt mellan varje tävling.

Dela gärna med er av fler punkter om ni har några! 🥰

Michelle

• Redigerat 2025-05-15 20:49 av MillySSO
Maleficum
2

Denna omgång har jag främst skött mina egna hästar i stallet eftersom man får samma poäng som för uppdrag/tävling när man gör daglig skötsel av hästen.

Har plaserat ut alla stallets hästar på en fin rad i stallgången så det bara är att springa emellan dem (ställa sig vid huvudet och trycka E för att välja nästa häst).
Går hyfsat snabbt (har uppgraderat stall så måste dock fylla på vattenhinken en gång).

Annars brukar jag köra på att springa runt och samla ljus och klappa de magiska hästarna runt Hollow Woods (om man låst upp dem så är det 6 "uppdrag").

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu