Uppdaterade områden
Jag har nyligen skapat en till användare för att kunna uppleva storyn igen. Jag tycker det är extra roligt med de områdena som nyligen uppdaterats, typ Silverglade och godset.
Det fick mig att fundera lite på vilka områden som är hyfsat uppdaterade och om de gått ut med någon information om vilka områden som är på gång? Jag har precis låst upp Sydhoven och gjort de allra första uppdragen där men kände att om jag skulle veta att en uppdatering där är på gång så skulle jag hellre vänta, och så känner jag med vissa andra områden också.
Jag har inte köpt Lifetime utan planen är att köpa en månad då och då. Jag vet såklart att uppdateringar av stora områden tar tid, men om man säger en tidsram på några månader upp till 1-2 år, vilka områden skulle ni då vänta med?
//Jessie
Tyvärr brukar det vara lite dålig information om vad för områden (och när) de planeras att uppdatera. Den enda infon jag vet just nu är att ett nytt område ska öppnas (tror det är det hemliga slottet vid Gyllenåsen vad det nu heter).
Tror att bäst info man kan få är att kika i deras månadsblogg.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#1 Tack, får ta en titt där :)
//Jessie