Annons:
Etikettallmänt
Läst 5032 ggr
Nellan-
3/18/15, 3:47 PM

Sso launchen

Hej! Jag brukar inte spela Sso från launchen utan jag brukar logga in och spela från hemsidan men nu verkar det som att man måste spela från launchen eftersom nedladdnings sidan kommer upp när man trycker på spela. När jag ska ladda ner launchen så står det som på bilden ovan eller nedan. Vad ska jag göra? :(

Annons:
Nellan-
3/18/15, 3:51 PM
#1

Jag får inte in någon bild men när den har föreberett istallationsprogramet så kommer det upp en ruta där det står "ett fel uppstod när installationsprogramet kördes, se till at du har slutfört tidigare installationer och stängt andra program. Om felet kvarstår kontaktar du din leverantör"

Hoseok
3/18/15, 6:48 PM
#2

Har du testat att starta om datorn?

Nellan-
3/19/15, 4:33 PM
#3

#yes, väldigt många gångar ;)

Hoseok
3/19/15, 5:53 PM
#4

1. Avinstallera spelet från din dator.
2. Radera hela sso-filen från på dator.
3. Installera spelet igen.

Nellan-
3/19/15, 9:36 PM
#5

#4 skulle du kunna förklara hur man gör allt det där? Jag har en Windows

chelona
3/20/15, 7:29 PM
#6

Om du har chrome som internetbrowser så måste du starta spelet via launchern eller byta browser till firefox. Detta för att chromes senaste uppdatering inte stödjer SSOs browserlaunch.

Vad har du för windows? 7? 8?
För att ominstallera spelet:
1. Öppna kontrollpanelen. Under rubriken program, välj Avinstallera ett program. Då bör du få upp en lista med program som är installerade på din dator. Kolla om det står StarStable där. Om det gör det så väljer du StarStable och klickar på Avinstallera, 
2. Öppna den här datorn. Dubbelklicka på Windows C, sedan Användare och sedan Delat. Där ska det finnas en mapp som heter StarStableOnline. Välj den och deleta den. 
3. Gå in på spelets hemsida och ladda ned launchern. Installera den och låt launchern istallera spelet(görs automatiskt).

💣

Annons:
Simzie
3/23/15, 8:29 PM
#7

Jag installerade Launchen när den var ny så såhär gjorde jag:

1. Jag klickade tyyp på "ladda ned" 

2. Sedan kom det upp någon ruta typ" Spara, Kör, Avbryt" jag valde kör och sedan installede det sig:) 

Så var det förut:)

Simzie🌈

Semlan02
10/4/15, 2:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Detta kommer bara upp för mig. Jag kan inte ladda ner något spel inte StarShine Legacy eller Star Stable. Och detta händer när jag ska ladda ner SSO's Launcher. Snälla hjälp mig. Jag har nu Windows 8 och har provat med Windows 7 men funkade inte då heller. 😭

[Charlotte Kittenheart]
10/4/15, 8:17 PM
#9

Kontakta support! De kan säkert hjälpa dig 🙂

Semlan02
10/7/15, 8:50 PM
#10

Har gjort det men dom svarar aldrig 😭

Upp till toppen
Annons: