Annons:
Etiketterhjälpgyllenåsarnas-dal
Läst 14352 ggr
Saltwater
4/19/15, 4:14 PM

Hur långt är det kvar (uppdrag) ?

Hej! Jag blev nyligen Lifetime men har spelat på gratis helger och annat i sso tidigare och tagit mig till level 13, konstigt nog. Min fråga gäller Gyllenåsarnas dal som jag verkligen längtar till, mest för fisket och Jasper faktiskt. ^^'

Men vilka uppdrag kommer tidigt innan? Har ni någon aning? Skulle vara väldigt kul att veta ifall jag är på god väg eller ifall jag får stå utanför grinden och längta in dit ett tag till :3

  • Redigerat 6/11/21, 9:49 AM av Herveaux
Annons:
chelona
4/19/15, 6:50 PM
#1

Det tar ca 40 - 45 dagars spelande för att ha gjort de nödvändiga uppdragen som leder till öppnandet av Gyllenåsarnas dal.

Ett vanligt missförstånd är att man tar sig in i GÅD eller på andra områden beroende på sin level men det går fortfarande att ta sig in i GÅD i level 12 om man helt och hållet ignorerar alla upprag som finns i Skördebygden(skördebygden fanns inte när GÅD öppnades). Det tar dock exakt lika lång tid att ta sig in i Gyllenåsarnas dal om man tar sig in som level 12 som om man tar sig in som level 15, så det finns ingen egentlig anledning att ignorera uppdrag bara för att man vill in i en lägre level… 

Kort och gott, jag skulle säga att du har en bit kvar innan du kan starta uppdraget med nyckeln till GÅDs grind.

💣

Saltwater
4/19/15, 8:34 PM
#2

Okej, tack så mycket! Då är det bara att sukta ett tag till efter GÅD 🙂

Starztable
4/20/15, 6:30 PM
#3

#2 Om du kämpar på med uppdragen så tror jag absolut att du inte behöver vänta så länge. Kanske någon månad, men det är massor av spännande uppdrag på väg dit så du behöver verkligen inte vara ledsen över det!

När du har gjort uppdragen med hunden Techno, ska uppdraget att komma in i GÅD komma🙂

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Dominic340
5/19/15, 10:11 PM
#4

Ett annat hett tips e att du måste vara beundrad av Godset och/eller silverglade gården(?) Rätta mig om ja har fel

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Upp till toppen
Annons: