Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 2463 ggr
Starztable
5/1/15, 7:05 PM

Ditt största misstag

Vad är det största misstaget du har gjort i spelet? Berätta!

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Annons:
Hoseok
5/1/15, 8:25 PM
#1

Lita på människor som inte ville något annat än att vara svin. :D

Salitzy
5/1/15, 11:11 PM
#2

Asså, jag har ju fått massa falska rykten efter mig .. 

Har även bråkat med min bästa vän där såå. Mycket heh

Saltwater
5/2/15, 1:11 PM
#3

Idag, just nu. Jag ska samla till 1000 sc Och så hade jag missat en gammal kod på 200, så jag skrev in den. Köpte lite tävlingskläder, Happy life liksom. Sedan så spammade några i global om en annan kod, som fungerade. Guess what? hade haft 500 sc (+ 100) ifall jag inte hade köpt de där kläderna. Lite små sur må jag säga.. ^^'

swealotta
5/2/15, 3:53 PM
#4

Tja .. Hade köpt en säl och bestämde mig för att döpa den till Putin, skrev det i global och förstod inte riktigt vart jag fick namnet ifrån .. 😂

RoyalSnake
7/19/15, 5:14 PM
#5

Köpte en ponny, som jag sedan blev så trött på eftersom att jag dels började tycka den var ful, och att den var sååå långsam  .__.

Men sålde honom sedan så han slapp lida :D

Quirinia
7/21/15, 10:39 AM
#6

Haft långa pauser så jag missat tillfälliga uppdrag vilket resulterat i att jag missat mycket XP. Döpte min starthäst till Babyjumper (men vill inte byta då det känns fel :P). Döpte mig själv till samma namn som jag har IRL vilket jag också ångrar nu, skulle vilja heta något lite annorlundare förnamn. Köpte massa saker för SC när jag var ung och dum och sålde det sedan… köpte ibland också om det, för SC såklart

Annons:
kampfrieser
7/23/15, 1:26 AM
#7

Alla gånger jag köpt SC när det inte varit dubbelhelg eller andra erbjudanden.

iMois04
7/23/15, 12:19 PM
#8

Köpte lifetime när det varken var dubbel eller annat, så blev det dubbel dagen efter…

Marsvin.Fantasten!
10/12/15, 2:35 PM
#9

Missat massa starcoins koder! :(

Upp till toppen
Annons: