Annons:
Etiketthjälp
Läst 3639 ggr
*~HamsterHamster~*
5/23/15, 2:52 PM

Hur få kontakt med support.

Supporten hade ju en ny adress de använder och jag vet inte hur jag ska nå dem, kan någon av er säga?

Sedan jag laddat ner launchern får starstable min dator att krascha efter jag loggat in.

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
chelona
5/23/15, 3:11 PM
#1

Den nya addressen var en tillfällig address för specifika problem som uppstått med just den uppdateringen. Att kontakta Support gör man därför precis som vanligt, via hemsidan. 

Jag tror det akn vara så att iom att StarStable är ett spel som ständigt växer så kanske din dator är för gammal, eller har för lite minne på C:-disken så att det är därför den kraschar när du försöker dra igång det. Spelar du på laptop eller bärbar?

Annars kan du självklart testa att avinstallera och installera om spelet. Det fick jag göra ett par gånger för att få launchern att fungera. 
Om du har en windows-dator så finns en instruktioner i den här tråden:  http://starstable.ifokus.se/discussions/5509901ace12c43b3c00c581-sso-launchen?participating-2#6

💣

*~HamsterHamster~*
5/23/15, 3:41 PM
#2

Okej, har redan skrivit till dem dock har de inte svarat, har skrivit till dem 3 gånger ang. det problemet. Datorn har tillräckligt minne och är fullt uppdaterad och jag har städat och fixat lite, det är en Laptop, men ganska stark egentligen. 

Får nog Ominstalerra iallafall, men tack =)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Upp till toppen
Annons: