Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 2749 ggr
lissora
8/27/15, 9:07 AM

börjar bli tråkigt

bara jag som tycker star stable börjar bli lite tråkigt? är beundrad med allt utom bobcats och de är så sjukt tråkigt att göra de uppdragen varje dag men jag har liksom inget annat att göra i lvl 17… köpte en morganhäst igår och borde levla men inte ens det är kul längre. kan de inte släppa lite huvuduppdrag snart?! längtar verkligen efter några riktigt spännande uppdragsserier. hur känner ni? vad gör ni för att roa er på star stable när alla uppdrag är slut?

Annons:
Hoseok
8/27/15, 12:55 PM
#1

Klubbar! Jag spelar sso bara för min klubb, haha.

LeeKnow
8/29/15, 9:59 PM
#2

Tycker också att sso är tråkigt :)

Just därför spelar jag bara i perioder. Spelar ingenting i typ 6-12 månader sen går jag in för att kolla hur det är, ibland blir jag beroende och spelar 24/7 i en månad innan jag tröttnar igen, eller så loggar jag ut igen :P  Därför har jag ingen vidare koll på spelet xD

Har ingenting att göra i spelet egentligen :) Är för lat för att levla hästar och förstår faktiskt inte varför man ska göra det. Orkar inte göra alla uppdrag om jag inte är absolut SSO beroende. Kan dessutom inte fortsätta på huvuduppdraget för jag är för lat för att rida till Valedale varje dag, så jag sitter fast där.. xD 

(Edit: Gjorde just det i julas, spelade i ca en månad och gick från början av lvl 13 till slutet av lvl 15, sen tröttnade jag ;))

Starztable
9/1/15, 3:55 PM
#3

Jag håller med, loggar bara in någon gång per dadg för att kolla läget. 

Hoppas att det kommer mer för oss som har idétorka, hade inte varit dumt med ett rejält lass uppdrag! SSOEAB verkar dock jobba på något lite större, så det är bara att hoppas 🙂

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Hanna Masternight
12/1/15, 9:43 PM
#4

Jag brukar alltid gå med i någon bra klubb, eller skapa en. Du är varmt välkommen till Summer Strawberries! http://summerstrawberries.weebly.com

emiliasundstrom
12/2/15, 1:56 PM
#5

Det är min klubb som drar mig mest till StarStable, mysiga skypekvällar, alltid någon å prata med och vänner för livet. 😂❤️

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

Upp till toppen
Annons: