Annons:
Etiketthjälp
Läst 3461 ggr
Frida Reis
9/4/15, 4:14 PM

Min star rider funkar inte!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag köpte precis star rider life time men det funkar inte! Jag har fått ett kvito till min epost! Det står att det är godkänt men det funkar inte! Tar det några dagar? HJÄLP!

Annons:
Magrat
9/4/15, 4:25 PM
#1

Det ska fungera direkt, har du provat att logga ut och logga in igen? Om det inte fungerar så kontakta supporten så kan dem fixa det. Lycka till.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Frida Reis
9/4/15, 4:30 PM
#2

Jag har testat med allt.. Jag har skickat ett meddelande! Väntar på att dom ska svara :( :'(

Magrat
9/4/15, 4:33 PM
#3

Tyvärr kan svar från supporten dröja ett tag så räkna inte med att få ett svar tidigare än på måndag =/

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Hoseok
9/4/15, 4:41 PM
#4

Köpte du star rider genom butiken eller "som vanligt"?

Frida Reis
9/4/15, 4:46 PM
#5

vad menar du med som vanligt? X4

Magrat
9/4/15, 4:48 PM
#6

Köpte du via presentbutiken eller via köp star coins fliken. Har du köpt via presentbutiken så kommer det en kod du måste skriva in för att det ska fungera.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Frida Reis
9/4/15, 4:50 PM
#7

Jag köpte inte via någon av dom jag tryckte bara på star rider i min profil.

iMois04
9/5/15, 8:25 PM
#8

Magrat menar nog köp star rider fliken.

Magrat
9/5/15, 8:27 PM
#9

Ah, ja jag menar köp star rider fliken. Lätt att glömma att den heter så när man varit LT i några år 🤪

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

iMois04
9/5/15, 8:47 PM
#10

haha ja, det kan de vara, ser aldrig den fliken mer haha

Upp till toppen
Annons: