Annons:
Etiketthjälp
Läst 2123 ggr
LO/\E2NE1
10/23/15, 8:55 PM

Star Rider

Hej!

Jag började spela sso i måndags och igår kväll bestämde jag mig för att testa att vara Star Rider för en månad. Sagt och gjort, betalade och det verkade gå bra. Men nu står det "Under behandling" under "status" på hemsidan. Inte konstigt alls, tänkte jag först, måste ju ta tid att ändra kontot, låsa upp uppdrag osv. Men nu har det gått över ett dygn? Är det någon som vet hur lång tid det brukar/kan ta? Är lite ivrig haha ;)

Annons:
Jamie+Engla
10/23/15, 9:01 PM
#1

Jag har varit Life Time Star Rider sedan snart 4 år tillbaka. Kan lova att de är värt pengarna! Vet inte varför det står "Under behandling" under status, men de ändras säkert. Ha tålamod!

Lycka till med ditt spel!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

LO/\E2NE1
10/23/15, 9:11 PM
#2

Oj, då är du erfaren haha. Av det jag läst låter det absolut prisvärt, men känner att jag vill lära känna spelet lite bättre först c:

Grejen är ju att det nu stått så i över ett dygn.. Har varit inne i spelet två gånger sen dess, vet inte om det kan ha påverkat eller nåt.. Men du har nog rätt, det ändras säkert snart, får ha tålamod ;3

Tack!

Quirinia
10/23/15, 10:47 PM
#3

Har massa SC-betalningar som är typ 3 år gamla och är under behandling. Har pengarna dragits? Om inte så försök igen. Om de gjort det så är det något väldigt fel - skriv till support. Det ska även gå att ringa till kontoret men då måste man leta reda på numret, men det går säkert att hitta om man googlar lite : ) Lycka till och välkommen till världens bästa spel genom tiderna!

lilltroll_
10/25/15, 12:16 PM
#4

Konstigt

LO/\E2NE1
10/25/15, 10:01 PM
#5

Uppdatering: Dumt av mig att inte kolla om pengarna dragits, haha! Det hade de inte, så jag provade igen och då funkade det. Så nu är jag äntligen Star Rider :D

[Charlotte Kittenheart]
10/25/15, 11:06 PM
#6

#5 Grattis 😃 Om du trivs med det (vilket jag lovar att du kommer att göra) så köp lifetime, massor av extrasaker och man behöver aldrig tänka på betalningar 👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: