Annons:
Etiketthjälp
Läst 1958 ggr
Werio
2015-10-30 02:17

Värt att vara Star Rider?

Då jag har någorlunda beslutsångest gör jag det enkelt för mig och låter er rösta, är det värt att köpa Star Rider? Främst Life Time.

Annons:
[Charlotte Kittenheart]
2015-10-30 10:54
#1

Ja! Det är värt till 110% att köpa star rider.

jagga-ewe
2015-10-30 20:53
#2

Jag ville bara läsa kommentarerna, eftersom jag funderar på om StarRider kan va bra present till mina trollungar… Frågan är som sagt om det är värd det. =)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Elsaharr
2015-10-30 21:27
#3

Jag tycker att det är värt det tills storyuppdragen tar slut. Efter blir det ganska enformigt och då tröttnade jag i alla fall rätt snabbt.

Zingo ;D

Mysan_
2015-10-31 07:00
#4

Jag valde alternativet sådär. Visst är det inte så dyrt och så, men ifall man skulle tröttna är det ju slöseri med pengar. Dock är det mycket roligare att spela om man är Star Rider och det finns mycket fördelar.

Amephyst
2015-10-31 10:05
#5

Det beror mycket på vad man tycker om spelet. Jag är LT sedan tre år tillbaka, och även om jag tagit pauser emellanåt så har jag fått ut väldigt mycket av det jag gav. Så i mitt fall var det helt klart värt det, men jag skulle säga att det beror på hur mycket man tycker om spelet :)

lissora
2015-10-31 11:17
#6

Lifetime är lätt värt. Du betalar ca 500 spänn en gång o behöver aldrig betala mer. Om du tröttnar några månader så får du ändå 100 star coins i veckan så när du väl loggar in sedan har du massor med star coins och då brukar oftast lusten att spela komma tillbaka ett tag. Jag spelar väldigt lite just nu pga har bättre saker för mig men har aldrig ångrat mitt köp av lifetime.

Annons:
Upp till toppen
Annons: