Annons:
Etiketthjälp
Läst 4307 ggr
Linjerat
1/3/16, 6:11 PM

Dåligt med uppdrag

Hej!

Jag är ny medlem på sso och har provspelat mig upp till level 5 helt gratis. Jag tycker verkligen om spelet och funderar på att bli star rider! Men de senaste dagarna har det varit dåligt med uppdrag, det har bara funnits dagliga uppdrag (typ sköta hästar och ställa upp i lopp) + att det finns ett ponnyuppdrag, men det kan jag inte genomföra eftersom jag inte har tillräckligt med Star Coins för att köpa en ponny. Är spelet såhär även när man blir Star Rider? För det känns lite sådär att betala en månad och sen går flera dagar förlorade då det inte finns några uppdrag att göra. Eller måste man helt enkelt levla upp för att det ska bli fler uppdrag?

Tack för svar! =)

Annons:
[Lollo 97]
1/3/16, 6:14 PM
#1

Som starrider får du hundratals fler uppdrag, stora som små. Vissa uppdrag krävs en viss level, rykte och gjorda uppdrag.
Så det är helt klart värt köpet ;)

Hoseok
1/3/16, 6:26 PM
#2

Uppdragen tar inte slut förrän du är i level 18, och väl där kommer det säkert ha kommit ännu fler uppdrag.

Om du köper star rider så kommer du om en månad tycka att du har för Mycket uppdrag, tro mig. 😂

Linjerat
1/3/16, 6:39 PM
#3

Tack för snabba svar!

Vilken level är ni på och hur lång tid tar det ungefär att komma till level 18 om man spelar varje dag? =)

[Lollo 97]
1/3/16, 6:42 PM
#4

#3 Jag är i level 17. Vet inte riktigt hur lång tid det tar att komma till level 18 om man spelar varje dag då jag inte gjort det heh. Men skulle tippa på ett halvår ett år kanske. Har själv spelat sen typ 2013 ;)

Hoseok
1/3/16, 6:50 PM
#5

#3 Jag är i level 18. Jag har spelat i 4 år, men väldigt till och från och har missat uppdrag som kommit och gått. 

Eftersom det är så himla många ryktesuppdrag så vet jag faktiskt inte hur lång tid det skulle ta. Några månader, i alla fall.

Quirinia
1/3/16, 10:53 PM
#6

Instämmer med tidigare! Om du är inne varje dag och gör ryktesuppdrag (som är lite tråkiga i längden) är du uppe i level 18 på några månader.

Annons:
lilltroll_
1/13/16, 7:38 PM
#7

Innan du blir sr har man nästan inga uppdrag. Jag blev sr efter jul och är i level 11. Spelar en del med min kompis utan att göra uppdrag. Jag har fullt med updrag iallafall

Rosalie Shadowlake
1/13/16, 9:11 PM
#8

Min kompis som nu är i level 17, nästan 18, har spelet sedan Augusti 2015. Gör du dagliga & uppdrag så levlar du snabbt. Och du, om du ändå tvekar & vill ha en sedan 2 år spelande tjej åsikt - köp det! Extremt roligt spel, och många vänner blir även vänner utanför spelet! 🙂

Upp till toppen
Annons: