Annons:
Etiketthjälp
Läst 4221 ggr
courtneygoldhill
2/21/16, 9:45 PM

Kan inte logga in :(

Hej! Jag laddade ner launchen och hela spelet, men sedan när allt var nedladdat och jag var inloggad (på launchen då) så klickade jag på spela och launchen bara stängdes ner och sedan hände det inget mer. Hoppas någon vänlig själ vet hur jag ska göra för att få starstable att funka på datorn min. Har en Windows Surface RT med Windows 8.1

Annons:
Hoseok
2/21/16, 9:52 PM
#1

En väldigt basic fråga: Har du testat att installera om hela launchern? Avinstallera, radera alla filer kopplade till sso, installera om genom en NY nedladdning.

courtneygoldhill
2/22/16, 8:44 AM
#2

Jag provade precis, funkade inte. Jag kanske inte avinstallerar rätt?

Hoseok
2/22/16, 10:19 AM
#3

Hur gör du när du ska avinstallera ett spel? Förklara stegvis.

courtneygoldhill
2/22/16, 11:07 AM
#4

1. Går in på kontrollpanelen väljer program och  avinstallera program

2. Väljer starstable

3. Klickar avinstallera star stable

Hoseok
2/22/16, 11:21 AM
#5

Använder du en Ny nedladdning för att installera starstable?

courtneygoldhill
2/22/16, 12:24 PM
#6

ja det gör jag men inget hjälper! 😕

Annons:
Hoseok
2/22/16, 12:53 PM
#7

Har spelet fungerat på datorn tidigare?

chelona
2/22/16, 1:28 PM
#8

Okej, efter att du tryckt på avinstallera i kontrollpanelen, öppna Den här datorn. Klicka på Windows C: Sedan på Användare och sedan på Delat. Har du en mapp där som heter StarStableOnline? Deleta den. 

Gå till SSOs hemsida, tanka ned launchern och installera den. Låt den installera hela spelet. Förhoppnigsvis ska det funka då.

💣

courtneygoldhill
2/22/16, 8:49 PM
#9

har aldrig laddat ner det på denna datorn förut 😐

courtneygoldhill
2/22/16, 9:19 PM
#10

Nu raderade jag hela starstable så som chelona skrev och laddade sedan ner det igen osv. Det funkar fotfarande inte. Verkar ju som att min dator helt enkelt inte "klarar av" spelet. Har i alla fall mejlat support nu så jag hoppas på att de har en förklaring till varför det inte funkar för mig! Tack för att ni iaf försökte hjälpa mig❤️

chelona
2/23/16, 12:42 AM
#11

Jag googlade lite på Windows Surface RT.. det är ju en surfplatta? Även om den funkar som en dator så kommer nog inte sso vilja starta om den identifierar den som en surfplatta, då spelet inte har den kompabiliteten.

💣

Upp till toppen
Annons: