Annons:
Etiketterhästartankar-och-ideer
Läst 2414 ggr
Magrat
2/27/16, 11:42 AM

Vad tror ni om de nya Engelska fullbloden?

Nå, vad tycker ni? Är ni spända inför uppdateringen på onsdag. Vad är eran önskan om de nya hästarna. Själv önskar jag mig ordentliga galoppörer  😃

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

  • Redigerat 6/11/21, 11:55 AM av Herveaux
Annons:
Yehet121
2/27/16, 8:19 PM
#1

Att deras galopp är korrekt och att dom inte haltar som det känns som att vissa av dom nya hästarna gör 😃 Jag tycker dock att halsen ser lite konstig ut, det tyckte jag att den gjorde på quarter hästarna också 🤔

Magrat
2/27/16, 9:40 PM
#2

Jag misstänker att halsarna ser lite märkliga ut för att de ska kunna"beta" 🙂

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

chelona
2/27/16, 11:17 PM
#3

Jag tror att de har samma animationer som morganen och Shiren tyvärr, tyckte skritten såg ut som den.

💣

lilltroll_
2/28/16, 7:53 PM
#4

Jag tycker det blir kul med ny kropp på dem. De gamla är ju bokstavligt fula.

RoyalSnake
3/1/16, 11:17 AM
#5

Tycker mulen/ansiktet såg rätt konstigt ut i den lilla videosnutten man fick se. Tycker personligen att shirehästarna är de fulaste hästarna i spelet och hoppas verkligen att de eng. fullbloden blir bättre! Lika bra som quarterhästarna ^^

Starztable
3/3/16, 6:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Det ända negativa jag kan hitta är sadeln som blir riktigt konstig i galoppen. När man väl upptäckt det blir man irrierad på det haha, men hästarna har en otroligt fin grafik enligt mig. När man står stila får jag en känsla av att de står med ena bakhoven vilande mot marken, vilket gör att jag uppfattar dem som harmoniska. De känns väldigt genomtänkta, storleken bevisar i sig at det är ett fullblod det ska likna eftersom de är något mellanting. Som en stor storhäst helt enkelt 😛

Jag gillade fuxen, tänder på hästrana som är lite "glasigare" eftersom de ser mer musklade ut haha. Dock var denna inte lika glansig som tidigare färger, utan mattare och gav en verklig uppfattning enligt mig. Flugskimmeln! Har längtat efter den färgen länge, självklart blev den medlem i mitt sqad  <3

Dessa är verkligen glaloppörer, det märks så tydligt för galoppen är galopp. Kanske de jobbar med någon typ av galoppbana/tävling och detta är en början…? Nejdå haha, men vem vet? Hoppas kan man ju alltid.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Annons:
Upp till toppen
Annons: