Annons:
Etikettgyllenåsarnas-dal
Läst 7771 ggr
Arkan
2016-03-18 14:15

Gyllenåsarnas dal

Nu har jag spelar star stable i ca 3-4 veckor och är i mitten på level 13 och hästen är på level 15. Har endast spelat som tidsfördriv och i ren frustration för att jag blev så irriterad på spelet haha. Jaja, nu de senaste dagarna har jag börjat intressera mig lite av spelet på en djupare nivå och eftersom jag gjort uppdrag utan att riktigt fatta vart de ska leda till så vet jag inte riktigg vart jag befinner mig i spelet. Hag har knappt några uppdrag när jag loggar in längre, typ tre stycken. Håller på med uppdraget med den sjuka hästen Summerbreeze(?) och Bryggden blir klar imorgon, hämtade hästen Tin-Can(?) häromdagen. Blev klar med cirkusen idag och hjälper Björn i vingården med sin rabbatt. Har även pratat med borgmästasen i byn silverglade om något som skulle ta en vecka att genomföra. Börjar tycka det är skittråkigt utan uppdrag. Hur lång tid tror ni det tar innan jag kommer in i gyllenåsarnas dal?

  • Redigerat 2021-06-11 11:54 av Herveaux
Annons:
Hoseok
2016-03-18 14:42
#1

Tänk på att bygga rykte ! Annars får du inte nya uppdrag. Går kommer man in i level 14, kanske 15 nu. Ju längre spelet finns desto högre level måste man vara. Jag kom in i level 12/13 men det var längesen.

Arkan
2016-03-18 15:45
#2

Aaaaaha,såklart! Rykte skapar man genom att göra "tjänster" för de med blå utropstecken va?

Hoseok
2016-03-18 16:02
#3

#2 Precis. Om du trycker på ditt karaktärsblad uppe till vänster så ser du vad för rykte du har med respektive stad/ställe. Många gula uppdrag kommer om man ser till att maxa rykte. :)

Arkan
2016-03-18 17:36
#4

Okeej, kollade upp ryktet och vissa var på fullt, men har helt klart en del rykten att ta igen ;)

Arkan
2016-03-23 15:19
#5

Fortfarande lite fundersam här. Det här "uppdraget" jag hade med Rådsman i silverglade byn (inte borgmästare, tänkte helt fel där) Har det ännu inte hänt något mer med. Har gått mer än en vecka nu. Dum som jag är läste jag aldrig noga vad det var han sa för det var så mycket text. Men de var något om Mr Cembell om något typ åtal om att han inte fick lov att vara kvar och borra olja eller något liknande 😮 men att det skulle ta en vecka att få allt klart. Men det häbder ju inget mer med det!

Hoseok
2016-03-23 15:26
#6

Det finns inga uppdrag som man ska vänta så länge på att göra. Det enda du kan göra är att fortsätta bygga rykte. Som max ska man kunan vänta ett dygn ("Klockuppdrag").

Annons:
Herveaux
2016-03-24 15:22
#7

#5 Det kommer dröja ett tag innan fortsättningen kommer på den historien.
(Minns inte exakt hur länge, men flera veckor för mig iaf.)
Jorviks tidsräkning stämmer inte alltid överens med våran egna. 🙂

Bara att kämpa på med rykten och andra gula uppdrag!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

chelona
2016-03-25 14:12
#8

Finns inget rykte man behöver bygga för att ta sig in i GÅD, det området kom innan de skapade uppdrag som låstes upp av rykte. Om du inte sovit över någon gång och gjort alla gula på själva main-ön varje dag så tar det ca 35 dagar att ta sig in i GÅD. iom att du spelat så sporadiskt kan det ta längre tid. Varken Skördebygden eller Dino fanns när GÅd fanns så de uppdragen spelar ingen roll inför att kunna ta sig in i GÅD

💣

Starztable
2016-03-29 20:51
#9

Vet inte om detta gäller längre, men när uppdragen om vakthunden Techno kommer borde GÅD vara nära. Så brukade det i alla fall vara :)

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


sammoa1
2016-03-30 10:25
#10

Ja precis Starztable när man gjort uppdragen med klottret i ridhuset och Techhno kommer man snart in i GÅD(gyllenåsarna dal).

Upp till toppen
Annons: