Annons:
Etikettridklubbar
Läst 1621 ggr
.:Nellie:.
2016-06-03 23:26

Klubbledare

Hej, jag hoppas att alla har det bra! 

Jag har funderat på att starta en ny klubb (på Air Star), men jag skulle helst göra det med någon annan. Det känns lättare att diskutera och det är ju alltid roligare att vara flera! Jag tänker att jag vill satsa mest på att alla trivs och att man känner gemenskap i klubben, inte att den blir så stor som möjligt. Och för att alla ska trivas och att det inte bara blir en klubb med en massa personer man inte känner och aldrig ser så måste man ta det seriöst. Tar inte ledarna det seriöst kommer inte medlemmarna att göra det heller och det blir inte bra. 

Så jag letar efter någon som kan ta det här seriöst och inte ge upp och lämna efter några veckor för att det går för långsamt. Men man ska ju självklart inte ta allt seriöst hela tiden, man måste kunna ha roligt också! 

Jag har inte så mycket krav utom att du måste vara star rider (annars kan man ju inte vara överallt och det kan bli lite jobbigt) och i dom högre levlarna. Ålder spelar ingen roll, så länge du är tillräckligt mogen för att vara klubbledare, det är ett stort ansvar (jag är 15, om någon undrar det)!

Om du är intresserad så hör gärna av dig så kan vi prata mer, eller skriv här om du undrar något!

Kram

Nellie Mountainstar

Annons:
Upp till toppen
Annons: