Annons:
Etikettridklubbar
Läst 1579 ggr
Hästbäst
6/14/16, 9:30 AM

sommarlov för klubbarna

Är det många som är med i klubbar som har sommarlov (alltså inga event på sommarlovet). Eller har ni lämnat klubbar som har sommarlov för att ni vill ha något att göra? Klubben jag är med i har sommarlov och jag tycker det är lite tråkigt men men vet ej om jag ska lämna eller inte.

Hästar är våra bästa vänner

Annons:
Hoseok
6/14/16, 12:42 PM
#1

Kommer aldrig förstå grejen med sommarlov.. Yeah yeah jag fattar att det handlar om att folk åker iväg och sådär, men det är max 2-3 personer i min klubb som gör det. Det är ju på sommaren man kan spela som mest, varför ska man slösa bort det genom att ha Sommarlov? Förvirrande för mig, haha.

RoyalSnake
6/14/16, 7:38 PM
#2

#1 Men preciiis!

Jordäpplet
6/15/16, 2:15 AM
#3

#1 Min tanke är väl att de flesta hellre är ute och badar, grillar? U know sommarsaker ist för att sitta inne framför datorn.

Hoseok
6/15/16, 8:01 PM
#4

#3 Aldrig hört något så fånigt. 😉Under mina 22 år har datorn varit sommarnöjet nummer ett. Praktiskt taget alla i min klubb håller med om det och inte särskilt många som överhuvudtaget går ut om dagarna. 

Men men, det funkar olika för alla! 

Sen anser jag inte riktigt att det argumentet håller. Har man inte mer att göra när man inte har sommarlov? Läxor? 

Men som sagt, alla är olika.

Cockerspaniel
6/20/16, 3:18 PM
#5

Vi i Sneaky Dragons har sommarlov nu fram tills September! Vi är en klubb för äldre och när vi jobbar och väl har semester vill vi inte ha eventkrav och det är förståeligt. 
Vi hade ett tag där vi pratade om att minska ner på sommarlovet men det blev nekat då många av oss låter datorn gå i ide under sommaren då vi planerar saker IRL. Antingen det eller jobbar på för fullt. Så det sista vi önskar mitt under semestern från jobbet är evenkrav på oss!

Vi har annars event resten av året så ett sommarlov från event krav är just vad vi behöver! :)


crystalgeek
8/21/16, 7:55 PM
#6

Det är ju på sommarlovet man har mest tid? Förstår inte grejen

Annons:
Upp till toppen
Annons: