Annons:
Etikettertankar-och-ideerhusdjur
Läst 1632 ggr
Starztable
2016-06-16 10:17

Grisigt värre!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kom Gunnar Grisöra till Valedale, i samband med att byn fick ny grafik. Nu kan vi alltså köpa husdjursgrisar att ha i sadelväskorna, under en veckas tid!

 Vad är era åsikter om dessa små sötnosar? Jag själv tycker att det är en rolig idé, har flera gånger tänkt tanken (på skoj) att de skulle komma. Tänkte egentligen inte köpa någon, men det slutade med att jag tog hem den svarta. 

Jag ångrar det inte, trots att jag inte kommer rida runt med den särskilt ofta. Animationerna är urgulliga, vet inte om de finns på resterande husdjur men grisarna kan både hoppa ner i sadelväskan och "dansa". Har ni köpt någon?🐖

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


  • Redigerat 2021-06-11 08:50 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2016-06-17 08:20
#1

Jag rider aldrig med sadelväska, så här blir det inga husdjur,
men dom här små kultingarna var verkligen grymt (nöff, nöff) söta! 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Allanboysen]
2016-06-19 13:21
#2

Köpte den svarta. 

Men vet inte vad SSO håller på med nu. Känns som om dem försöker krama ur allas SC allt vad dem kom. Andra limit edition på kort tid. Dem vill få loss så mycket sc som möjligt och att vi ska köpa mer. dåligt sätt. :/

Herveaux
2016-06-19 13:41
#3

#2 Många som är LT och är duktiga på att spara sina SC behöver inte köpa mer.
Sen blir det direkt sån otrolig stress och hets att det är "now or never" att köpa Urhästarna och grisarna.

Jag är övertygad om att iaf grisarna kommer komma tillbaka precis som isflaket med sälarna. 🙂

Men är egentligen någon förvånad att StarStable vill få in pengar?
Det är ett företag som växer otroligt fort just nu och ju mer pengar dom kan få in desto mer kan dom utveckla spelet för oss som älskar att spela det. 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: