Annons:
Etiketthjälp
Läst 2184 ggr
Xeati
6/24/16, 8:34 PM

Transportfel?

Hej, någon annan här som inte kan åka transport? Startade ett nytt konto, är lvl 6 och har därmed vart i några av "städerna/byarna" MEN jag kan inte åka transport mellan platserna och i min lista av upptäckta platser är ingen märkt. Inte ens Moorland…

Hört av mig till support via mejl och även skrivit på facebook men inget svar trots det var lite över en vecka jag hörde av mig. Även min kille som också spelar har hört av sig till dem men utan svar. :)

Annons:
Magrat
6/25/16, 12:17 PM
#1

Jag har samma, är i level tio på mitt amerikanska konto, och har upptäckt alla ställen men kan ändå inte åka transporten. Anmäla till support är det enda man kan göra dessvärre.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
6/26/16, 9:47 AM
#2

Jag har samma problem på mitt nyaste konto.
Bra att ni mailar Supporten, ska dra iväg ett mail jag med.

#0 SSO får in otroligt många mail per dag och det kan ta flera veckor innan man får respons.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Xeati
6/26/16, 8:57 PM
#3

#2 Ändå säger de på sidan att de försöker svara inom 48h. Mejlade de i December angående att jag ville koppla mitt dåvarande konto till en annan mejl, fick svar för 3veckor sen ungefär att det inte gick. :P

Herveaux
6/26/16, 9:33 PM
#4

#3 Jo, det beror nog helt på vilken typ av ärende man skickar in.
Tex det här med transport-strulet är kanske något dom känner till och jobbar på att lösa redan.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: