Annons:
Etiketthjälp
Läst 7990 ggr
Liria231
7/7/16, 1:18 PM

Helga sso

Hej jag har en frågaXD

Jag har gjort helga uppdraget med turisterna men kommer inte ihåg något annat efter det. Nu står helga, gretchen och gunther nedanför backen vid det nerbrända huset. men dem har inget uppdrag som jag kan göra. Jag behöver bara göra helga uppdraget när dem letar sommar hus för att kunna komma till epona. och jag är i lv 16. Vet ni varför jag inte får uppdrag från dem snälla hjälp:)

  • Redigerat 6/11/21, 11:52 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
7/7/16, 4:01 PM
#1

Har du någon ryktesfraktion som behöver jobbas upp för att nästa uppdragskedja ska komma igång kanske?

Vad menar du med att du har gjort Helga-uppdraget? Jag har tappat minnet vad turisterna ställt till med innan uppdragen om sommarhuset.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

sagadogson
10/2/16, 3:01 PM
#2

Alltså jag undrar också! Helga, Gunther och Gretchen står nedanför backen till sommarhuset så jag tror inte att det uppdraget är färdigt men kommer inte ihåg vad jag gjort innan för jag har nyss börjat spela igen efter att inte ha spelat på länge..

Jag har gjort massa uppdrag i dinosauriernas dal och jag har rätt rykte hos GED-tanten i Jarlaheim och har lämnat rapporter till Herman.. Så det verkar som att det är Helga-uppdraget kvar men vet inte hur jag ska göra! :(

Linn Is The New
10/6/16, 3:39 PM
#3

Jag har för mig att det inte behövs rykte utan att man bara ska fortsätta med uppdragen då det uppdraget ni håller på med är en liten liten del av huvudstoryn.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: