Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 2450 ggr
Sigrid_Winter
7/12/16, 12:32 PM

Shadow Horsemen Crew

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Howdy allesammans! 

Har hittills inte sett en enda westerninriktad Starstable klubb vilket är synd. 
Finns det fler som känner densamma? 

Har tillsammans med 2 nära vänner tagit mig friheten till att skapa just en sådan. 
Har länge varit medlem i Shadow Horsemen Crew men tidigare ägare ville prioritera annat i livet och valde således att stänga ner klubben - ifall ni tidigare stött på oss in game.
-Fick lov att återskapa SHC och då kunna forma den som vi vill, vilket såklart innebar 100% Western. 

Vi riktar oss till vuxna spelare men har en officiell åldersgräns på 14år eftersom vi är medvetna om att det finns några guldkorn till ungdomar där ute på Jorvik .

Upplever du det svårt att passa in någonstans?
Välkommen till oss, vi är alla "lonewolfs" som tillsammans lyckats finna en gemenskap.
Noga med vem vi släpper in för att alla ska kunna trivas med varandra.
Ansök och bli en del av äventyret, direktlänk med mer info kring ansökan finns HÄR

Anordnar nu under sommaren åtminstone ett event i veckan så att dem som uppskattar sådant har något att se fram emot, framåt hösten blir vi återigen mer aktiva. 
Kravfria till största del, mer info kring regler kan ni finna på vår hemsida - HÄR 

  • Redigerat 6/11/21, 8:42 AM av Herveaux
Annons:
Yehet121
7/12/16, 7:31 PM
#1

Jag är intresserad av att gå med, men jag kan inte gå in och ansöka, när jag klickar på länkarna så står det att sidan inte kan hittas 🤔

Yehet121
7/12/16, 7:44 PM
#2

Det funkade till slut, nu har jag ansökt! Jag heter Riley Winterchild på sso.

Upp till toppen
Annons: