Annons:
Etikettdinodalen
Läst 2343 ggr
Herveaux
7/31/16, 8:53 AM

Arkeologin i Dinodalen - vad tycks?

Jag tycker det är rätt så mysigt att ta en tur och leta ben i Dinodalen, brukar lyssna på ljudbok samtidigt. 🙂
Vissa rundor får jag med mig ett helt lass med ben och skatter, andra rundor blir mer "Stora rensa Dinodalen på skräp Dagen", men vad gör man inte för miljön…

Vad tycker du om att vara arkeolog i smällkalla vinterlandet? 🥶


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 6/11/21, 11:52 AM av Herveaux
Annons:
Hoseok
7/31/16, 9:25 AM
#1

Det värsta uppdraget vi fått efter fiskeuppdraget, haha. Sprickuppdraget är nog på tredje plats för värsta. Så fort jag blev klar med dinodalens grävande så var jag så glad.

Herveaux
7/31/16, 9:32 AM
#2

#1 Hahaha, jag misstänker att jag tillhör en liten, liten grupp som tycker om grävandet. 🤪Skönt att du har det avklarat!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Yehet121
7/31/16, 4:39 PM
#3

Jag är inte så förtjust i grävandet, men eftersom jag vill ha grejerna som man kan byta ut skeletten mot så kör jag en helg med grävande ibland 🥶

Linn Is The New
7/31/16, 9:42 PM
#4

Jag tyckte inte sprickorna tog så lång tid, haha! Tyckte faktiskt att det var riktigt kul att leta efter dom där sprickorna. Däremot så är arkeologin det värsta som har hänt, tycker det är fruktansvärt tråkigt och krävande. Eller så är det för att jag bara fastnar i Dino… Sen måste jag tyvärr medge att jag inte är klar med fisket, då det också är tråkigt. Men jaja! Men druid stenarna var spännande (åskviggens inre cirkel.)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

chelona
8/13/16, 2:18 PM
#5

Jag kan tycka det är rätt mysigt. En laddar upp med en podcast eller radioshow på andra skärmen och sätter igång med att leta platser att gräva på. Underlättar även en hel del om en har en utstakad runda som tar en förbi alla stenar en känner till, så att en slipper koncentrera sig så mycket på själva sökandet, vilket tenderar att vara det mest frustrerande

💣

crystalgeek
8/21/16, 7:46 PM
#6

Njae, inte så värst kul. Tycker det är så knepigt att veta vart allt är

Annons:
Upp till toppen
Annons: