Annons:
Etikettallmänt
Läst 2562 ggr
[W.D Skorrm]
9/8/16, 12:47 PM

Globala chatten

Efter att ha spelat SSO i nästan 5 år så har jag sett riktigt riktigt riktigt konstiga saker i global chatten så nu vill jag veta vad är de konstigaste du sätt/hört nån/några säga i chatten ?

  • Redigerat 6/11/21, 6:52 AM av Herveaux
Annons:
Hoseok
9/8/16, 7:23 PM
#1

Många saker. Men de konstigaste sakerna för mig är när folk får för sig att snacka om mig som att de skulle känna mig, vilket som händer dagligen. Loggar in och ser att de snackar om mig, vad jag gjort och hur jag tänker och tycker om saker, typ.

Linn Is The New
9/9/16, 11:29 AM
#2

När ett par personer bråkade om veganer och vegetarianer och sa att folk som åt kött var kallblodiga mördare.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

chelona
9/26/16, 9:13 AM
#3

Jag kan eventuellt vara skyldig vad gäller några konstiga saker en läser i globalchatten😇. Jag har en lek vi brukar leka där och då kan sägas rätt underliga ting.

En pet peeve jag har är när en avbryter det men håller på med för att svara på någon som vill ha hjälp att hitta lösningen på ett uppdrag/var de kan köpa en häst/var de kan köpa något annat, så en skriver en lång beskrivning på hur de ska hitta så pass väl som en själv kommer ihåg. Då kommer det alltid "var är du? kan du visa?" om om en inte enbart hade skrivit "jag kan visa" om det skulle vara så. En annan kanske är påväg åt helt fel håll. Fast mest irriterande är när de blir arga för att man svarar nej. Hur tänker de egentligen? 

Folk som envisas med att skriva om saker som inte är tillåtna för att det är provocerande är också udda. Vad tror de ska hända liksom?

💣

[Frida Wolfcloud]
12/13/16, 8:46 PM
#4

Det roligaste jag sett var när en spelare anklagade Birgitta Underhand för att "hon" hade sagt att "hon" var Flixiekim! Spelaren var mycket arg över detta!😂

Moonweather
12/8/17, 9:43 PM
#5

Det konstigaste som hänt mig hände faktiskt i gruppchatt. Det var nån som bjöd grupp och jag svarade ja för jag tänkte att de kanske ville nåt. Men sen så börjar den här personen bara anklaga mig för att ha gjort nån Saga ledsen. Vet inte ens vem nån av dem var!!

Eyebulb
12/13/17, 12:04 PM
#6

Tror det konstigaste jag har sett var när någon avbröt två personers konversation om problem i hemmet med: "Ingen bryr sig! Vart är Spirit?" 

Väldigt finkänslig och sådär.

Annons:
Upp till toppen
Annons: